יום שבת, 19 בנובמבר 2011

Christopher Todd's Citroën C2


כאן אצלינו בבלוג אנו מסקרים המון סוגים של מכוניות של יצרניות שונות, מפורשה ועד הונדה, מפולו של פולקסוואגן ועד S5 של אאודי, יש לנו את הכל! אז כדי להגדיל את המבחר העצום של הרכבים בבלוג, החלטנו לסקר מכונית מעוד יצרנית, שטרם הופיעה כאן - סיטרואן. 
אז תכירו את הסיטרואן C2 החיננית של קריסטופר טוד, אשר כפי שאתם יכולים לראות מונמכת נמוך נמוך לרצפה. נחשו מה - היא סטטית! כדי לקבל כזה stance לוהט, קריס נעזר בקוילאוברים קדמיים שלAK FK עם קפיצים מיוחדים בהזמנה אישית ולאחור הותקנו קוילאוברים של FK גם כן מסדרת Silver Line. אז למעשה, קריס (או טוד, איך שתרצו) נוהג ברכב שלו בגובה הזה ועם ה-stance  הזה על בסיס יומי. 





עוד משהו קטן ומיוחד שיש ב-C2 של קריסטופר זה הג'אנטים, כאן הבחירה שלו נפלה על החישוקים של Schmidt מסדרת Modernline אשר מחוברים לנאבות בעזרת ספייסרים 15 מ"מ עם טבעות מרכוז תוצרת Eibach, קדימה ואחורה. חישוקים האלה הם אולי לא מה שעולה מיד לראש כשרוצים ליפייף את הסיטרואן שלכם, אבל סה"כ הבחירה הייתה טובה.




מבחוץ אפשר לראות קיט של סיטרואן VT וסופית של מערכת פליטה מושלמת והמקורית של C2 VTS, אשר ביחד גורמים למכונית להיראות ולהישמע מצוין! יש עוד מספר דברים קטנים שמבדילים את הרכב של קריס מהשאר, כגון אנטנה מקוצרת על הגג, הסבת מגבים AeroTwin של בוש בשמשה הקדמית והסרת מגב אחורי לחלוטין. 




ה-C2 הזאת נראית מיוחדת לא רק מבחוץ, חכו עד שתכנסו פנימה. קריס ריפד את פנים הרכב שלו בפרווה. כן כן, פרווה! ואולי זה לא קולע לטעמו של כל אחד, אבל היי, להיות ייחודיים זה לא מה שאנחנו אוהבים? פרווה אפשר למצוא בכל פינה בפנים הרכב, על הקורות, על הגג, על הרצפה ומאחור תמצאו מערכת סטראו נחמדה למדי אשר, ניחשתם נכון, מעוטרת בפרווה. 




















נלקח מאתר ILoveBass

תגובה 1:

  1. נמר בסיטרואן ?!
    על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ..

    השבמחק