יום שני, 7 בנובמבר 2011

Honda S2000 - Japan’s take on USDM


לפעמים די משעשע לראות איך אנשי סצינת השיפורים מארה"ב רודפים אחרי חלקי חילוף מאירופה והפוך, יפנים מחליפים את החלקים שלהם באלה האמריקנים USDM והפוך. זה המקרה של ה-S2000 הזאת אשר בבעלותו של בחור בשם מאתון (Matuun). ואם לא לוחית הרישוי האחורית שמסגירה אותו, לעולם לא היינו מנחשים שהרכב צולם באמצע יפן. אז בלי יותר מדי דברי פתיחה, פשוט תהנו מהתמונות של היפנית הסקסית הזאת בלבוש אמריקני.






מאתון בחר ללכת בדרך הפשוטה בכל מה שקשור לעיצוב המכונית שלו. רוב המכונית נשמרה במצבה המקורי מבחינה עיצובית מלבד הנמכה, מספר חלקי אווירודינמיקה של Modulo ומערכת פליטה של HKS. רוב המאמצים הושקעו דווקא להתאמת חישוקי Meister המדהימים מבית Work במידה 18X9 עם אופסט 16 וצמיגים 215/35/18 מקדימה ו-18X10 עם אופסט 22 עם צמיגים 225/40/18 מאחור. כנפיים קדמיות הורחבו (בצורה איכותית) בכמעט סנטימטר ואילו האחוריות הורחבו בכחצי סנטים. להנמכת המכונית, מאתון השתמש בקוילאוברים של Ohlins DFV. זאת כמובן לא S2000 הנמוכה ביותר שתמצאו אבל אתם חייבים להודות שהיא נראית פשוט טוב!










בפנים הרכב בוצעה עבודה לבניית מערכת סטריאו בהזמנה אישית, הוחלפו מושבים לדגם RS-G של Recaro וכן גלגל ההגה של MOMO החליף את המקורי. תאמינו או לא - זה בערך הכל. כשמאתון נשאל על התוכניות העתידיות בנוגע לרכב שלו, הוא השיב שככל הנראה יחליף את החישוקים לדגם אגרסיבי יותר, למשל TE37 של Volk ואולי יוסיף עוד כמה מעלות של קאמבר, שלילי כמובן. אז נאחל לו בהצלחה!












נלקח מאתר StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה