יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

Hyundai Genesis - KDM Reppin


יותר ויותר אקזמפלרים ראוים של יונדאי ג'נסיס קופה מציפים את הרשת לאחרונה, זאת ספציפית כבר מבצבצת כמה חודשים באינטרנט והיא "תקועה כמו עצם בגרון" (ברוח טובה כמובן). אז מה כל כך מיוחד בה? אולי הדבקת ויניל בגוון לבן מט? אולי זה הג'אנטים האגרסיביים של Work שהיא "יושבת" עליהם? ואולי זה השילוב של שניהם? לא חשוב מה זה, אבל לבחור בשם אלכס מארלינגטון, טקסס, מגיע כל הקרדיט. לא רק כי הוא הצליח לבנות מוניטין ולזכות בהכרה בקהילת הג'נסיס המקומית, הוא לא מראה אף סימן של האטה בזמן הקרוב. 



לפני שנמשיך האללה, צפו בסרטון של הג'נסיס המדהימה של אלכס:


תרצו או לא, אבל העיניים ישר מופנים לכיוון הג'אנטים המדהימים האלה. הם כאמור תוצרת Work מדגם Varianza T1S בגימור Black Polished והמידות לא פחות מחולניות: 20X9 עם אופסט 0 מקדימה ו-20X10.5 עם אופסט 5 מאחור. כל החישוקים עטופים בצמיגי פאלקן FK452 במידות 225/35/20 ו-255/35/20, בהתאמה. וכאקורד סופי, לחישוקים התווספו ברגים של Project Kics R26 NEO. פרטים קטנים ש"עובדים" מצויין! כשהגיע הזמן לדאוג למתלים והנמכה, אלכס בחר להתחדש בסט קוילאוברים Stance GR+ וצמד מוטות פיתול של Eibach, קדימה ואחורה. מאחורי החישוקים מסתתרת מערכת בלימה עם דיסקים מחורטים ומחוררים וקאליפרים Candy Amber של Brembo, כל העבודה בוצעה ע"י הצוות של Kustomz Unlimited. זהו סט חישוקים השלישי של אלכס, והם האהובים עליו עד כה. יונדאי על Work's, מי היה מאמין?!


ג'נסיס הזאת הייתה צהובה לפני כמה חודשים אבל אלכס החליט לעטוף אותה במדבקת ויניל בגוון לבן מט לטובת מראה נקי ומעט ייחודיות. הוא השקיע המון זמן בעבודה על המראה של הרכב ורואים את זה. ברכב הורכב מכסה תא המטען מקארבון של VIS K2, מכסה מנוע קארבון של אותו היצרן בעל מראה OEM, בתי פנסי הערפל מקארבון וספליטר קארבון קדמי, של VIS גם כן. עוד פרט שמאוד אהבנו בג'נסיס הזאת, זה גרסת קונספט של גריל קדמי מקארבון תוצרת Sarona ובקליות האחוריות של Superlux עם תאורת LED. חצאיות צד המורכבות על הרכב הן מתוצרת חברה קוריאנית בשם Meccamachine & Style. ושוב, כמו שאתם בטח כבר יודעים, דברים קטנים יכולים לגרום למכונית להיראות טוב או להרוס אותה ואנחנו שמחים שאלכס בחר באופציה הראשונה.




אז מה שיש לנו כאן היום זו מכונית בנויה היטב ובטוב טעם, אבל משהו עדיין חסר. אלכס אומר שהוא מתכנן להחליף את הג'אנטים לאגרסיביים עוד יותר בשנה הבאה ולהנמיך את הרכב עוד קצת. לאחרונה הוא התחיל לשים דגש על שיפור הביצועים של הג'נסיס שלו. בינתיים הוא בודק את האפשרויות שהשוק מציע לרכב שלו, ברשימה שלו נמצאת סעפת פליטה עם צנרת פתוחה וכמה קיטים של מגדש-על, אשר עדיין נמצאים בשלבי פיתוח. נראה כי עוד נפגוש את אלכס ואת הרכב שלו כאן בעתיד!











מקור: StanceNation

2 תגובות:

  1. זה ידית הילוכים או ידית של הכיסא מפלט ?

    השבמחק
  2. חחחחחחחחחחחח
    תכלס איזה ידית הילוכים גדולה ..

    השבמחק