יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

Irish Whiskey, German TT

תמיד נחמד לראות מכונית יפה ומושקעת צצה לה מדי פעם ברחוב, זה נחמד כפליים כאשר מגלים שבעלים של אותו הרכב הוא אב ל-4 ילדים. אנחנו התרשמנו לטובה אחרי שראינו את התמונות של ה-TT השייכת למוריו סיירה והחלטנו לשתף אותן עם הקוראים שלנו. אז איך לעזאזל הוא מצליח להכניס את 4 ילדיו ואישתו לתוך הדבר הזה?!




אני מקווה שאישתי תבין אותי אחרי שתקרא את הסיקור הזה ותגלה שסגנון חייו של מוריו זה משהו שכולנו חלמנו עליו כשהיינו "המשפרים הצעירים" אך לא היינו בטוחים אם נחווה את זה כשנתבגר. אני תמיד אמרתי לעצמי - אם יום אחד אני אאצץ לנהוג במיניוואן, הוא יהיה מונמך לרצפה עם חישוקי 20".






מאז ומתמיד מוריו היה הבחור של סצינת פולקסוואגן/אאודי בכל הקשור למכוניות, אך לעולם לא חלם על מכונית אייר-רייד עד לאחרונה. "ההתמכרות" שלו לאייר-רייד החלה אחרי שידידתו בשם האנה לקחה אותו לסיבוב באאודי A4 סטיישן שלה עם מתלים פנאומטיים. באותו הרגע מוריו הבין שאייר-רייד תהיה הבחירה שלו. לא מאמינים לנו? תשמעו מה יש למוריו להגיד על זה: "הייתי יותר מדי זמן מונמך סטטי ועכשיו האיש הזקן, העייף והשמן הזה זקוק לקלילות ונוחות". 




אאודי TT היא בחירה מצוינת להתקין עליה מערכת מתלים פנאומטיים. ההחלטה התקבלה בקלות. טלפון אחד ל-Bagyard ולפני שמוריו הבין מה קורה, הוזמנו Bombers קדמיים ו-OG לאחור. מערכת ניהול RideTech E3 Pro עם צמד מדחסים היו הבחירה האידיאלית עבור מוריו כדי להרגיש בשליטה על ה-TT שלו. 








נלקח מאתר AirSociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה