יום שבת, 19 בנובמבר 2011

לקסוס IS-F: שלמות הושגה


ככל שסצינת ה-fitment גדלה עם הזמן, קל יותר לבחור חישוקים ייחודיים, כאלה שבתקופות אחרות אפילו לא הייתם מעלים בדעתכם להרכיב על הרכב שלכם. כל מה שקשור למידות האופסט, העיצוב והגימור קיבל הכרה עולמית והמודעות אליהם רק הולכת וגדלה. אם ברשותכם ג'אנטים עם אופסט מטורף או שהוא סתם יקר להחריד, לא הופך את הרכב שלכם בדרך פלא כלשהו למכונית ראויה, אלא המראה הכללי והתאמה מושלמת לעיצוב הכללי של הרכב. וזה מה שבאמת קובע, עבורינו לפחות. אם אתם מסכימים עם זה, אתם פשוט תאהבו את הרכב שבסיקור הזה. ה-IS-F היפיפיה הזאת שייכת לבחור חביב מסן-דיאגו, קריס מק'קליסטר. ויש לו דוגמה מושלמת, ואנחנו מתכוונים למושלמת (!) איך להקנות לרכב שלך את ה-stance וה-fitment הנכונים מבלי לגרוע מהמראה הכללי.





הלקסוס של קריס כוללת כמה חלקי קרבון באיכות גבוהה, כגון הבודי-קיט של Tom ותא המטען Ventroos מקרבון גם כן מתוצרת Vorsteiner. כמו כן קריס "גילח" את כל הסמלים מסביב לרכב והוריד את הדיפיוזר "סנפירי כריש" שנמצא מעל השמשה האחורית בכל IS-F מקורית. עדיין קשה לנו להתרגל לעובדה שמדובר בדגם הקיצוני של ה-IS ולא עוד 250 או 350...מה שאנחנו הכי אוהבים ברכב של קריס זה ה-stance שלו כמובן.




והנה מגיע החלק המעניין. קריס הנמיך את הלקסוס שלו עם סט קויילאוברים של KW מדגם V3, התקין מוטות גישור של Tom ואז הרכיב את הג'אנטים מדגם Volk TE37 בגימור קאסטום (Battleship Gray). מידות של החישוקים הם 19X9.5 עם אופסט 25 מקדימה ו-19X10.5 עם אופסט 35 מאחור, עליהם מולבשים צמיגי פאלקן במידות 235/35/19 ו-265/30/19, בהתאמה. 






במידה ותהיתם האם הרכב רק נראה טוב, אז תדעו שקריס מבקר במסלולים מקומיים לעתים קרובות מאוד. ואם אתם מצפים למצוא משהו מאוד פרוע מתחת למכסה מנוע של ה-IS-F שלו, מצפה לכם אכזבה, הוא רק הוסיף כמה חלקי אפטרמרקט פה ושם (בינינו, ה-IS-F מספיק חזקה כדי שלא תרצו להתעסק בשיפור הכוח שלה יותר מדי). 
























נלקח מאתר StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה