יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

One Love: One Serious 1-Series Hatch From China


תמיד יש יתרון עצום בלסקר מכוניות שלא הכי פופולריות בעולם השיפורים, שונות מהשאר. עוד יותר נחמד לסקר מכוניות מכל חלקי כדור הארץ. למרות שאנחנו הבלוג הראשון והיחידי בתחום בשפה העברית, אני משתדלים להביא אליכם את המכוניות והתמונות מכל העולם. והפעם אנחנו נסקר בעונג רב את הב.מ.וו 120i של טוני לין היישר מסין.





אחד הדברים הראשונים שקופצים לעין כאשר מביטים בתמונות של הבימר של טוני, זה הקאמבר האגרסיבי. זווית הקאמבר הייתה מחושבת היטב על מנת לגרום לחישוקי Work בקוטר 19" להיראות פשוט מדהים! אנחנו מאמינים שזאת אחת הבימריות מסדרה 1 היפות ובעלות stance מרשים שייצא לנו לראות עד כה.






למי שמכיר את הסדרה 1 של ב.מ.וו יודע שהמכונית מוגבלת מאוד כשמדובר בבחירת הג'אנטים בגלל האופסט של המקוריים. האופסט המקורי של סדרה 1 מאוד דומה לזה של ה-S2000. כדי שתבינו: האופסט המקורי נע בין 50 ל-60 שזה רחוק שנות אור מהאופסט בו ניתן לרכוש סט חישוקים ראויים, שם מדובר סביב ה-20. החלק הקשה במיוחד הוא האחוריים של הרכב, שם ישנה מתכת כפולה בכנף, מה שמקשה עוד יותר להתאים חישוקי אפטרמרקט איכותיים. טוני השקיע הרבה מאמץ כדי להתאים לרכב שלו אפילו את החישוקים המקוריים של M3 E90 בלי לגרום נזק לכנפיים של הרכב. ביצוע נקי של העבודה וההתקנה הוא ההוכחה שמכוניות עם stance יכולות להיראות נקיות וקלאסיות בו זמנית. טוב, אחרי הכל, זאת BMW.














נלקח מאתר Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה