יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

כותרת פשוטה - SAABaru


בריאן ארטוס, חבר מועדון Ivy League East crew, הוא הבעלים שאחת הסאאבים המגניבות שיצא לנו לראות, כזאת שלא רואים כל יום. כפי ששמתם לב, הרכב חולק המון קווי עיצוב עם סובארו WRX וואגון, יותר נכון יהיה להגיד שהרכבים כמעט זהים. אבל ברכב של בריאן הדמיון לא מסתכם רק במראה, יש עוד כמה מכלולים וחלקים ש"הושאלו" מאימפרזה STI, כמו מגדש-טורבו, אינטריור שלם ועוד הרבה דברים שהוכנסו לרכב הזה. זאת אינה 9-2X הראשונה של בריאן..הסאאב הראשונה שלו, למרבה הצער, הושבתה בעודה עומדת בשקט ברמזור אדום, אבל בריאן חזר עם משהו טוב יותר.





בעזרת הקוילאוברים מקוצרים של BC הוא הנמיך את הרכב לרצפה והוסיף למראה הכללי את הג'אנטים OZ Futura במידה 17X9 עם אופסט 24, שעברו ליטוש מלא. "אני אוהב את המראה הנקי של OEM+. למרות זאת רציתי להרכיב חישוקים רחבים עם אופסט נמוך מבלי להרוס את הכנפיים. לא היה קל לעשות את זה מבלי לבצע משיכת כנף מטורפת. עם עבודת פחחות טובה, משיכה עדינה של צד הפנימי של הכנף ושילוב נכון בין הקאמבר למתיחת צמיג (סטראץ') - המשימה הושלמה", אומר בריאן.






"אני ממש אוהב איך שהמכונית שלי יושבת ונראית כיום. אבל אני מכיר את עצמי ובקרוב זה יתחיל לשעמם אותי. כבר היום אני חושב על ג'אנטים חדשים שיחליפו את הנוכחיים. הייתי גם רוצה לשפץ ולרפד מחדש את האינטריור במהלך החורף, נראה איך זה יסתדר. אולי אני אוסיף גם קצת כוח, כי אף פעם אי אפשר לקבל יותר מדי מזה :)"










מקור: JustStance

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה