יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

Tae Kim’s BB6 Prelude: Just BBeing Proper


מושקעת, נקיה, מטמטמת...כל המילים הנפוצות כוונו אל עבר מכוניות משופרות של היום, לפעמים תוך כדי שימוש לרעה או בהגזמה, או אפילו שניהם ביחד. כדי למצוא את המשמעות האמיתית של המילים "מושקעת" ו-"נקיה" צריך לשים לב לפרטים הקטנים. כולכם יודעים היכן נמצא האלוהים. צבעים לא צעקניים, בלי "אופנות" מוזרות או אפילו קאמבר (רחמנה ליצלן) שנראה שמשהו עוד רגע הולך להישבר. ובכן, עבור חובבי הפרלוד ההונדה של טאי קים אמורה לשמש כמודל לחיקוי, כי המכונית שלו נבנתה בהמון סבלנות ובצורה איכותית. 





הפרלוד של טאי אינה סתם מכונית שבנו אותה תוך לילה אחד עם שימוש בחלקים יקרים ומפוארים. פרוייקט שלו הורכב מחתיכות במשך 4 שנים האחרונות ולמעשה זאת מכונית הראשונה של טאי שנשמרה מקורית, עד שהבחור התחיל להסתובב עם אנשי הצוות Canibeat ואז ג'וק השיפורים נכנס לו לראש. טאי קנה את הפרלוד שלו כשהיא נראתה "משופרת" בחוסר טעם, כאילו הרגע יצאה מ-Auto Zone, אבל למרבה המזל טאי לא המשיך את הכיוון של בעלים הקודמים והתחיל לכוון את העיצוב של הפרלוד שלו למראה הקלאסי בדיוק איך שהיא נראית כיום. 








טאי שמר את המראה החיצוני של הפרלוד שלו במצב מקורי בעזרת חלקי OEM ואפטרמרקט אשר זרמו היטב עם המראה הכללי. כדי לקרב את המרכב של הרכב אל האדמה, טאי השתמש בקוילאוברים תוצרת Buddy Club, להשלמת התמונה נוספה רבעיית BBS LM. לרבים מאיתנו זה היה מספיק, אבל עבור טאי מסתבר שלא, כי תופעת "הלסת הנפולה" מתחילה ברגע שפותחים את הדלתות. 








זמן קצר אחרי שטאי ראה סיוויק EG6 של חבר, מקורית עם מפרט JDM, הוא החליט שהוא רוצה לבצע הסבה להגה ימני, ממש כמו ביפן. אל תשאלו למה..עם ההחלטה הזאת, טאי ידע שהוא רוצה לעשות את זה נכון וכך הוא עשה. הפרלוד שלו, בשילוב עם האינטריור SIR מציגה מראה אותנטי של RHD JDM. כדי להשלים את המראה ה-JDM lovin, המושבים המקוריים של הפרלוד הוחלפו בבאקטים של S2000, אשר מתאימים בצורה מושלמת לשאר עיצוב הפנים. אחרי הכל, טאי בנה פרלוד שנראית מדהים, לא משנה איזה דם זורם בעורקך. 








לטאי נשארו עוד כמה שפנים בשרוול. בעתיד הקרוב הוא מתכנן לבצע מתיחת פנים קלה לפרלוד שלו ואולי אפילו להוסיף איזה מגדש-טורבו נחמד להשלמת החבילה. לא משנה מה הוא עושה, תהיו בטוחים כי הכל ייתיישב טוב בידיים שלו ויכלול אך ורק חלקים איכותיים, כמו שפרוייקט אמיתי חייב להיות. 






נלקח מאתר Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה