יום שבת, 19 בנובמבר 2011

Tracked and Wrapped: Ricky’s Performance Nissan GT-R


תמיד ישנה סיבה מאחורי האהבה שלנו למכוניות ולשיפורים. תלוי בבן-אדם, אחד יבחר לבנות מכונית שואו לתצוגות בזמן שאחר יבחר דווקא במכונית ביצועים. לא משנה לאיזה סוג אתה משתייך, הרי כולנו חולקים את אותו תחום עניין משותף שמחבר בינינו וכולנו אוהבים לשפר מכוניות. ריקי, הבעלים של ניסאן GT-R, החליט ללכן לכיוון הביצועים וכך הוא בחר ובנה את המכונית שלו. ריקי ממש לא טירון בכל מה שקשור לבניית מכוניות מסלול ולשימוש יומיומי גם יחד, במוסך שלו תמיד תמצעו איזו מפלצת מסלול בנויה היטב. אולי אפילו אתם מכירים את הבימר M3 האדומה הזאת מהאינטרנט, אז כן, גם היא שייכת לריקי.







כשמדובר בשיפור מכוניות, ריקי הוא מאמין אדוק שאם רוצים להגיע לתוצאות טובות, צריך קודם כל לנצל את היכולות המקוריות של הרכב וכשזה מגיע לשלב השיפור - להשתמש אך ורק בחלקים איכותיים ככל שניתן למצוא ולא להתפשר בדרך. לכל החלקים אשר הותקנו במכוניתו ישנה מטרה בנהיגת מסלול, שום דבר מיותר. מבחינתו (ואנחנו די מסכימים עם ריקי) כמתחילים לשפר מכונית, מטרה הראשונית חייבת להסתכם בהוצאת מקסימום ביצועים ממה שמציע OEM ורק אח"כ לפנות לשוק האפטרמרקט וגם אז, חלקי האפטרמרקט חייבים להשתלב היטב ו"לעבוד" בהרמוניה עם חלקים המקוריים על מנת להוציא את הזמן הטוב ביותר על המסלול. לדוגמה, כאשר ריקי בנה את הב.מ.וו M3 שלו, כל מה שהוא רצה זה להוסיף תוספות אווירודינמיות שיעזרו לו על המסלול. מנוע המקורי נותר ללא שינוי כלל כי ריקי פשוט לא הרגיש צורך בלשפר את המנוע הבשרני והחזק של הבימר. בניית ה-GT-R שלו הייתה מעט שונה מה-M3.






הניסאן GT-R מוגדרת אצל ריקי כמכונית כיף-למסלול. המון זמן, מאמץ וכסף הושקעו כדי להשיג את החלקים הנכונים לרכב שלו כדי להפוך אותו למפלצת מסלול. מתחת למכסה מנוע של ה-GT-R שוכן מנוע קומפלט של Switzer P800 שמייצר, ניחשתם נכון - 800 כ"ס! 




שדרוגי אפטרמרקט איכותיים אינם מסתכמים רק במה שמתחת למכסה מנוע. מאחורי BBS LM, שרק הם גורמים לנו להתקפי לב קטנים, מסתתרת מערכת בלימה של Endless E-Slit עם דיסקים ענקיים וקאליפרים של Brembo, שגורמים לנו לקנאה..












בסופו של דבר, ריקי בנה עוד מכונית מסלול עם חלקים איכותיים ואותנטיים שהם גם פונקציונליים. אחרי שראינו את הבניה שלו אנחנו יכולים לומר בוודאות שרכב שימושי יכול גם להיראות נהדר. תשארו מעודכנים אצלינו בבלוג כדי לבקר שוב במוסך של ריקי בעתיד, כי אם חשבתם ששני רכבי מסלול קיצוניים תחת קורת גג אחת זה מטורף, חכו עד שנציג את שאר רכבי מסלול בציי הפרטי שלו.






נלקח מאתר Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה