יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

WIDE LOAD: VIP MODULAR’S BMW E61

הבאה ברשימת הבניות לקראת תערוכת SEMA המתקיימת בלאס-ווגאס היא בימר E61 רחבה במיוחד השייכת ל-VIP Modular. מספר שבועות לפני פתיחת התערוכה כולם מצפים מחברות המציגות "להקרע" על היצירות שלהן לקראת היום הגדול. חישוקים חדשים, מתלים משופרים, אולי אפילו הדבקת ויניל על האוטו והכל חייב להיות גמור בזמן. VIP דווקא בחרו בבסיס מצוין כדי לבנות עליו את הבהמה שאתם רואים לפניכם והכל תוך חודש ימים לפני החשיפה.




אנשי ה-VIP בחרו בצבע ייחודי בגוון Budha לפרויקט שלהם. על הרכב בוצעה עבודת קאסטום אמיתית להרחבת המכונית לקבלת Widebody אגרסיבי הכולל פגושים רחבים בהתאם. בעזרת הפרוייקט הזה VIP מכריזה כי היא טובה לא רק בלבנות חישוקים. אגב, החישוקים שנבחרו הם מדגם VR15, בייצור עצמי.






מידות אימתניות של החישוקים, 20X10.5 ו-20X11.5, מתאימים בצורה מושלמת לבתי הגלגל ענקיים, מאחוריהם מסתתר סט בלמים בגודל עצום. את הרכב הנמיכו בעזרת סט קוילאוברים תוצרת KW מדגם V3. 




כעת המכונית "נחה" בתערוכת SEMA. אם אתם לא בסביבה ולא יכולים לראות אותה במציאות, אנחנו מקווים שהתמונות יעשו חסד עמה. זהו פרוייקט החדש ביותר של VIP Modular אך ממש לא האחרון. אנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחות של החברה וסבורים שהם עוד יפתיעו.




נלקח מאתר Stanceworks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה