יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

Audi S4 Avant - The Bawss


אולי כבר יצא לכם לראות את המכונית הזאת בזמן שגלשתם באינטרנט והצצתם בגלריות של תערוכת SEMA 2011 או בגלריות של Rotiform. האאודי S4 אוואנט שנת 2005 זאת, אשר שייכת לבחור בשם מייק סאם, מסובבת ראשים בכל מקום שהיא נוסעת וזה נובע בעיקר ממערכת מתלי אוויר אשר זכתה לכינוי בלתי רשמי - Bijou. מילה Bijou אומרת "תכשיט" בצרפתית, ואחרי שרואים את חישוקי Rotiform NUE במידה 19X8.5 על אאודי כל-כך נקיה וקלאסית, כל מה שאפשר לחשוב עליו זה יהלומים.







מייק החליף כבר כמה סטים של ג'אנטים ברכב, המידות נעו בין 19 ל-20 אינץ', ומייק גילה שהוא ממש מתקשה להתאים אותם לרכב כראוי. אחרי שהוא הרס 3 ג'אנטים של Kerscher עם ליפ מקארבון בעלות של 450$ כל אחד, בנסיון לנסוע נמוך עם קוילאוברים, מייק החליט שהגיעו מים עד נפש, הגיע הזמן להיות מעשיים.



כבעלים לשעבר של E55 AMG אשר צוידה במערכת מתלי אוויר Airmatic המקורית, הדאגה היחידה של מייק הייתה למצוא סט מתאים עם רכיבים איכותיים שימצאו את מקומם ברכבו. הוא רצה את הכל: גובה נכון, אחיזה טובה והתאמה מלאה לרכב. הפתרון הגיע בצורת סט-אפ קדמי ואחורי מלא של Air Lift בשילוב עם ניהול של AccuAir E-level בהתאמה אישית, אשר נבנה והותקן ע"י Schaefer Rod & Customs.



תשומת הלב של מייק לאיכות הייתה היעד המרכזי בכל הנוגע להתקנת המערכת בתא המטען. לפני שרכיבי אודיו שונים של Morel, Hertz ו-Audison "נזרקו" לתוך הבגאז', כל החלל צופה בחומר בידוד של Dynamatt כדי לשמור על החלק האחורי של המכונית שקט ככל האפשר, בזמן שמיכל בקיבולת של כ-20 ל' מתמלא באוויר. 



עם כל המראה הטרי והרענן של ה-S4 הזאת, הנושא העיקרי שמוצג כאן זה OEM+. פגוש קדמי של Oettinger זרם היטב כל-כך עם ספליטר קארבון של Kerscher וחצאיות צד, שאפשר לחשוב בטעות שמדובר בחלקים מקוריים. נגיעות נחמדות נוספות ברכב כוללות ספויילר אחורי בתקן אירופאי, פנסי ערפל של A4, פנסים ראשיים בי-קסנון אירופאיים ובקליות אדומות מושחרות. 







מקור: Airsociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה