יום שישי, 20 בינואר 2012

ESS KAY – ZAK DENMAN’S 1980 280TE WAGON


ישנן אינספור דרכים לבנות מכונית. מגוון סגנונות מושרשים עמוק בתרבויות מסוימות, כגון הוט-רודים אמריקאיים, או "מטאטאי רחובות" Bosozoku יפניים, ולעתים הם פשוט משנים מסורות. אי שם, התערובת של כל זה, זה מה שמגדיר את המכונית "מגניבה". למרבה הצער, זהו תחום אפור מאוד, כפוף לטעם האישי ולדעתה של הסביבה. לעומת זאת, התחום הזה גם רחב להפליא, ואת זה אנחנו יכולים לראות היטב בעולם הרכב.





רשימת "רכבים מגניבים" שלנו מעולם לא כללה את מרצדס 280TE סטיישן שנת 1980. את זה אפשר בוודאות להגיד לגבי כל אחד כמעט. אבל אם יש קרדיט שמגיע ל-Stance | Works כקהילה כולה, אז זה בזכות שפע של יצירתיות. מכונית משפחתית לנסיעה לסופר של בן-אדם אחד היא בסיס מצוין ליצירה של בן-אדם אחר. זאק דנמן, לעומת זאת, נמצא בצד השני של הגדר. אחרי שהיו בבעלותו 29 מכוניות, הבנץ הזאת זו המכונית אליה הוא הגיע בסופו של דבר. הפשטות והגיל שלה מוסיפים אופי לפלטפורמה ייחודית וכתוצאה מכך, למרבה הפלא, גורמת לנו לחיוך.

עכשיו, אנחנו נהיה הראשונים להודות כי בחירת המכונית של זאק צריכה "להתבשל" אצלכם. אנחנו אפילו לא יכולים להאשים את מי שלא ראה את החן, אבל יש משהו מיוחד: עם לידתה של קהילת S:W לפני שלוש שנים, ראינו צד חדש, צד אחר שמתחיל לזרוח. מכוניות נטושות, שלדות ללא דור המשך, ואפילו מכוניות שרובכם תשנאו, כולן מצאו את דרכן אל הבעלים האוהב. מכוניות עם קהילות קטנות ולא ידועות לכאורה מצאו את דרכן אל אור הזרקורים.

   
אנחנו מעודדים אנשים לאהוב מכוניות ישנות, ואנחנו מעריכים את אלה ששומרים עליהן במצב נסיעה. מאמציו של זאק להפוך את הבנץ הזאת לראויה לנסיעה כללו בניית מתלים בעבודה אישית, הכוללים קפיצים של וולוו, בולמי Bilstein והתקנת מנוע כדי שהכל יעבוד. חישוקי ברזל שלו מדגם Sunraysia במידות 15X8 עם אופסט מינוס 10 מקדימה ו-15X10 עם אופסט מינוס 30 אחורה מחמיאים מאוד ל"רכב קניות" הזה בצבע פריימר ונגיעות של הוט-רוד. ועם זאת, הכי חשוב, כי מאמציו של זאק להפוך את הבנץ הזאת לשלו, אומר שעוד מכונית בגיל הזהב תשאר על הכביש לעוד קצת זמן, נאהבת ע"י עוד בעלים אחד. 



יופי הוא בעיני המתבונן, ועבור זאק, ה-280TE הזאת היא המנצחת. תקוותינו היחידה כי ההתלהבות של זאק תהווה השראה לפחות לעוד בן-אדם אחד. אתה לא צריך מכונית נדושה עם שוק אפטרמארקט גדול, ואתה גם לא צריך תקציב גדול ואסתטיקה מושלמת כדי להנות מהמכונית שלך ואף לסובב ראש או שניים. בין אם אתה, בדומה לזאק, בעל זיקה לייחודיות, או אולי מצאת את עצמך תקוע עם מכונית לא צפויה, פשוט תיגש למוסך כדי להסיר קצת חלודה ממנה. אולי גם אתה תתאהב.



מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה