יום ראשון, 22 בינואר 2012

The Little Car That Could


גם אם יש לך מכונית חדשה דנדשה בחניה וגם אם עומדת שם מכונית קלאסית המכוסה בשמיכה של עלים יבשים, ה-CRX של קווין באה להראות שאפילו מכונית אופנתית פחות יכולה להיות ראויה. המכונית הזאת עברה דרך ארוכה, עם הרבה גריז על המרפקים ועבודה קשה והיא לא מאכזבת.





נא להכיר: זוהי הונדה CRX שנת 1991 של קווין. אחרי חודשים שהיא עמדה בחניה עם מנוע עייף, קווין החליט סוף סוף לקחת שבוע חופש לצורך עבודה נרחבת על האוטו. וגם אגן השמן שלו התחיל לדלוף בעקבות שילוב מנצח של כביש מחוספס בדרך למפגש בעיר וכניסה אכזרית לאחת התחנות דלק בוקר למחרת, בקיצור התזמון להחלפת מנוע היה מושלם. מה שבא במקום המנוע הישן היה מסדרת ZC משנים 92-95 אשר הגיע מיפן מצויד בצ'יפ ואינטייק, בנוסף לגיר תואם. בסיום ההשתלה, אחרי שהבוס שלו לקח את המכונית לסיבוב בכביש ריק, הוא חזר עם חיוך על הפנים ובהכנעה אמר: "זה גורם לי להתגעגע ללוטוס שלי".



באשר לסט-אפ של הגלגלים, המכונית ירדה נמוך בעזרת קוילאברים Function & Form עם פלאטות קאמבר של Blackworks Racing על חישוקי Rota Shakotan במידה 15X8 עם אופסט 10. השילוב המושלם בין ברק למט.





מלבד החלפת מנוע והפיטמנט החולני, הדובדבן שבקצפת נמצא דווקא בין כתליו של הרכב. ה-CRX הזאת עברה ציפוי של Dynamat בשתי שכבות, מלמעלה למטה וגם מלפנים ומאחור. למי שלא מכיר, המכונית הזאת מתחרה בליגה הלאומית של התחרות Sound Pressure League, אשר מוכרת בשמה הפשוט SPL. ה-CRX של קווין היא המובילה בקטגוריה שלה, והיא מצוידת בצמד סאבוופרים RD Heavyweight בהזמנה אישית בקוטר 12" עם מגבר Soundigital בעוצמה של 12 אלף RMS אשר מספקים לא פחות מ-154.6 דציבלים מרשימים (לפחות בפעם האחרונה שהוא בדק).



הנה עוד הערה מפתיעה על ה-CRX הזאת: זוהי מכונית יומיומית של אדון קווין Ehm, הבעלים של מאזדה 3 סדאן הידועה לשמצה בזכות הקאמבר החולני שלה (לחצו כאן). כן כן, אפילו הדיילי שלו היא מכונית פרוייקט עם כמה אג'נדות שונות ועם תשוקתו להרחבת אופקים בחייו המוטוריים, מה שהופך אותו לאדם ייחודי למדי. 



לא הרבה אנשים מוכנים להשקיע יותר מדי כסף במכונית היומיומית שלהם. לא סתם היא מכונית יומיומית, נכון? עם זאת, קווין מצליח לראות את היופי הטמון בכל מכונית, בין אם הן חדשות ובין אם הן לא כל-כך חדשות. הוא מקדיש תשומת לב לפרטים ולפוטנציאל, כאשר התוצאה הסופית זה משהו מרהיב בעיניו. 



מקור: V2LAB

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה