שמנו לב שאנחנו אף פעם לא פרסמנו בבלוג איזו נציגת הסגנון VIP אותנטית, כמו ניסאן/אינפיניטי סימה/Q45, אז אולי נפתח את השנה בכך שנקח אתכם ישירות ליפן כדי להראות לכם רכב מיוחד במינו. המכונית הזאת שייכת לבחור בשם קרואו, אשר במקרה גם מעריץ גדול סצנת הסטאנס USDM. הוא מעריץ כל-כך גדול שאפילו התקין פנסי Q45 USDM ברכבו, לצד פגוש הקדמי USDM גם כן. אחד הדברים שהרשימו אותנו הכי הרבה זה שה-Cima הזאת מתגלגלת על קוילאוברים ולא על מתלי אוויר. חלק מכם בוודאי יגידו: "ראיתי רכבים נמוכים יותר!", אבל אתם שוכחים שרכב באורך כזה ומשקל כזה דורש טיפה יותר מאמץ לנווט מאשר רכבי קופה או האצ'בק. כך או כך, לדבר הזה יש הרבה יותר להציג מאשר סתם להיות נמוך.
קרואו לא התרשם יותר מדי משפת אפטרמארקט שהציע השוק עבור הפגוש USDM שלו, אז הוא החליט לבנות אחת בעצמו. התאמה אישית בולטת גם בפנסי ערפל הממוקמים בתחתית הפגוש, אשר "הושאלו" מטויוטה לנד-קרוזר. חצאיות צד ירדו מניסאן טינה היפנית ופגוש אחורי נלקח מטויוטה קראון סדאן. קחו בחשבון שאף חלק ממה שהוזכר למעלה לא התלבש בצורת Plug&Play, אלא נדרשה עבודת התאמה לכל חלק וחלק כדי שהכל יתיישב כמו שצריך על הרכב. לבסוף, קרואו התקין קוילאוברים של JIC & BuddyClub אשר מיועדים במקור לסילביה S13, אליהם הצטרפו חישוקי Work VSXX במידות 18X9 עם צמיגי 225/35/18 מקדימה ו-18X10 עם צמיגי 225/40/18 מאחור.
מקור: StanceNation
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה