יום שבת, 11 בפברואר 2012

סיקור כחול לבן: Genna's BMW E30 Cabrio


 בשביל להבין את האנשים שמשקיעים סכומי עתק על הרכבים הישנים שלהם, צריך להיות בעלים של אחד. ובתור בעלים של רכב ישן אני יכול להעיד על עצמי שרק אחרי שקניתי אותו הבנתי את הדיבוק הזה שאוחז באנשים כלפי הרכבים שלהם, ועד כמה זה לאט לאט מתחלחל לחיים האישיים שלנו.
אחד מאותם האנשים זה גנה, בחור צעיר מחיפה, שהחליט שלהיות בעלים של רכב ישן ומיוחד זה לא מספיק, צריך גם לדאוג שיראה מצוין. ההכרות שלי עם גנה היא יחסית ארוכה, ובכל הזמן שאני מכיר אותו יצא לי לראות את הרכב שלו בכל הגלגולים שלו, ובכל פעם הוא הצליח להפתיע אותי מחדש, והצליח להפוך את הרכב שלו ליפה ומיוחד יותר ויותר, גם כשכבר חשבתי אין לאן להתקדם יותר, הוא הצליח להוכיח לי שאני טועה.




גנה הוא מאותם הפנאטים שלהגיד עליו שהוא שומר על הרכב זה פשוט יעליב אותו, כי זה אפילו לא יתאר עשירית מכמות ההשקעה והאהבה שלו כלפי הרכב. בין אם זה כסף, זמן, התרוצצויות ובירוקרטיות, הוא יעשה הכל כדי לקבל את התוצאה הסופית שהוא רואה בראש שלו. וכמו שאתם יכולים לראות בתמונות שאפילו לא משקפות רבע מעד כמה הרכב הזה מדהים ושכל זה שווה את זה.


אין דבר אחד שהיה אפשר להוריד, לשנות ולעדכן, הרכב הזה ניראה כאילו אתמול יצא מהמפעל בגרמניה. המראה הנקי, הרחב, והנמוך עונה על כל קריטריון שאנחנו כאן בהולימניאקס כל כך מעריצים ואוהבים.


למה דווקא האוטו הזה?
"התאהבתי ב-E30 מאז שהייתי בכיתה ה' או ו' . ראיתי שיירה של כאלה על הכביש ופשוט התאהבתי ממבט ראשון, במיוחד בקבריולט. אחרי שמכרתי את האיביזה שלי לשעבר לפני כשש שנים הייתי אמור לקנות אופנוע אר-750. הבן אדם משך אותי כמה חודשים עד שנשברתי ואמרתי שאם אני לא קונה אופנוע אני קונה את הרכב שתמיד רציתי...ב.מ.וו אי 30 קבריולט. מצאתי אותה בירושלים ננהגת ע"י אישה ביום יום"

איזה שינויים נעשו באוטו מאז הקניה?
"דבר הראשון שעשיתי היה להנמיך אותה עם קפיצים של KW ובולמים של וייטק, אחרי זה הג'אנטים, פחחות וצבע, החלפתי את הגג בד, את האגזוז, המון פאנלים פנימיים הוחלפו, פנסים קידמיים ואחוריים, הגיר, קיט M טכניק 1 מקורי, רשת רוח (כאשר הגג פתוח), גג קשיח שנקנה מאוחר יותר בהזדמנות נדירה בגלל החורף ועוד המון דברים שבטוח שכחתי. "

ומה מצפה לאוטו בעתיד?
"התוכניות לעתיד זה לעשות לה צבע ופחחות בחול... בעתיד הקרוב יותר להחליף מנוע. "









אנחנו בטוח עוד ניראה את האוטו הזה בעתיד בבלוג שלנו, כנראה שתצטרכו להמשיך לעקוב.





2 תגובות:

  1. הרבה של גאנה זה באמת
    אחד הרכבים הנדירים שראיתי שמושקעים כמו שצריך
    אני מאוד אוהב את כול ההשקעה
    שגנה השקיע ברכב

    השבמחק
  2. וואו! פעם ראשונה שאני רואה את הרכב הזה...צמרמורת. לא יאמן שזה בארץ..
    נ.ב.: תמשיכו בעבודת קודש חבר'ה, אתם מעל כולם!
    הקורא הנאמן.

    השבמחק