יום ראשון, 26 בפברואר 2012

The Slam Van


נניח שאתה צריך לקנות מיניוואן היום, איזה מהם היית בוחר? התשובה תהיה כנראה: אף אחד מהם כי אני מגניב מדי בשבילם! ג'ונתן פונג מ-Auto Customs שבהוואי אמר Screw it! ובנה טויוטה סיינה 2011 שתתאים גם למלך. כל המטרה של הוואן של ג'ונתן הייתה להסיע תינוקות-תאומים שזה עתה נולדו, בשלום ובבטחון וכדי לרצות את אשתו כאשר הולכים לקניות. כמובן שתוספת קטנה פה ושם כנראה לא תזיק לאף אחד, נכון?





לצאת מהסופר במיניוואן שלך ולשייט ברחובות עם סטייל, זה יכול לגרום ל-Kanye West להתאמץ כדי לצאת מנצח. הכל התחיל משיחת טלפון פשוטה ל-Vossen.



להיות בתחום הגלגלים והצמיגים במשך כ-15 שנים, לבחור את הנעליים המושלמות כדי להשלים את קווי הגוף של המכונית לא הייתה בעיה. סט חישוקי Vossen CV3 במידה 20X10.5 בגימור כסוף/משויף נבחרו כמתאימים והלבשו בצמיגי Falken FK452.



התקנת חישוקים רוצחים זה נחמד והכל, אבל משהו היה חסר כדי להפוך את המיניוואן לעוד יותר מגניבה. צמד גורויים מהשורה הראשונה בתחום מערכות מתלי אוויר בהוואי, פול ומארשל מ-ForjWorks גויסו כדי להושיט יד.



בולמים וכריות קדמיים של UAS Aero Sport וכריות אחוריות של UAS Air House II הותקנו כדי להציע רמות מרביות של הנמכה כשהוואן חונה.





מדחס ViAir 480c יחיד הותאם למיכל אוויר 20 ל', אשר הותקן בצורה הפוכה מתחת לתא המטען, כדי שג'ונתן יוכל לשמור על שטח האחסון שלו נקי, על מנת שיוכל לסחוב את החיטולים ואת הלול של התינוקות ברחובות העיר.



כשמדובר בלהיות בטוח ובגובה נכון בכל רגע נתון, אין מוצר טוב יותר מאשר ניהול E-Level של AccuAir, אשר חובר אל הסעפת AccuAir VU-4, וזאת הסיבה שזה מותקן במכונית של ג'ונתן.





מקור: Air Society

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה