יום ראשון, 25 במרץ 2012

Nessen Forged // Turbo Nissan 350Z


חלק מכם אולי זוכרים את הסיקור הקודם על הרכב של מיק. אחרי הסיקור הקודם, חשבנו שכבר לא נראה יותר את המכונית שלו על דפי האינטרנט, כיוון שהוא טען שאין בכוונתו לעשות משהו נוסף למכונית שלו. טוב, אז פגיעה קטנה בכנף שינתה את הכל. מה שקרה, זה שלילה אחד, מיק החליט לעבור נתיב על גשר צר, איבד שליטה על הרכב ובמקום להתנגש בלינקולן טאן-קאר שנסעה מולו, הוא העדיף להתנגש ב-SUV שנסעה בכיוון זהה לזה של מיק. הפגיעה הרסה את הגלגלים וגרמה לנזק חזיתי, אם כי למרבה המזל מיק עצמו לא נפגע. לאחר התאונה מיק תיכנן פשוט להחליף את הגלגלים ולתקן את נזק, אך כל זה השתנה.





הדגם של הגלגלים הישנים שלו כבר לא היה בייצור, אז הוא התחיל לבדוק אופציות אחרות. מיק יצר קשר עם כל החברות המובילות בתחום הגלגלים בבקשה לתת לו חסות (דבר שמאוד מקובל בחו"ל), אבל כל חברה וחברה הציעה לו את אותה העסקה, לכן מיק החליט לפנות לחברה חדשה, Nessen Forged, כי לאף אחד אין את הגלגלים האלה, במיוחד על Z. הם סגרו על דיל מצוין ומיק התחדש בסט גלגלים במידות 20X11 מקדימה ו-20X13 מאחור, אשר הולבשו בצמיגים במידות 255/30/20 ו-305/25/20 בהתאמה. מיק ידע מראש שהוא יצטרך לבצע עבדות פחחות והתאמות כדי לגרום לגלגלים לשבת יפה, כפי שהוא רצה. אחרי כמעט 4 חודשים הגלגלים החדשים שלו הגיעו ובואו רק נגיד שהמוח שלו התפוצץ! אנחנו לא מאשימים אותו, כי הגלגלים האלה בקלות מפילים לסתות, אם תשאלו אותנו. ובנוגע לקיט פגושים למכונית, מיק בחר ללכת על הקיט החדש של VIS Racing Sports מדגם AMS GT, אשר עוצב בהשראת 370Z. כעת יש למיק גלגלים יפים וקיט סופר נדיר, כך שהוא לא יכול להיות מאושר יותר.





אחרי שמיק קיבל את הגלגלים והתקין את הקיט במקום, הוא היה צריך למצוא איש פחחות מומחה, כזה שיודע בדיוק מה הוא עושה. זה המקום שבו ג'ון אלבי נכנס לתמונה. מיק אמר לג'ון בדיוק מה הוא רוצה שהוא יעשה וג'ון התחיל לעבוד. ג'ון עשה מתיחה אגרסיבית של 2" בכנפיים האחוריות, ועם קצת פיבר ובונדו עשה את הפינישים. כמו-כן, הוא עשה כמה התאמות לפגוש האחורי, כדי שהוא "יפגוש" את הכנף בצורה מושלמת ללא רווחיםץ בנוגע לכנפיים הקדמיות, הוא ביצע כמה חתכים קטנים, ריתוך ועבודת גימור, כדי לאפשר לגלגלים המאסיביים מקדימה לפנות לצדדים מבלי לגרום נזק לכנף. 





בנוסף, מיק התחדש בפנסי חזית חדשים של מודל 09, אשר עברו צביעה פנימית בצבע שחור ובית הפרוז'קטור עבר צביעה לכחול, כדי להתאים לצבע הרכב. הפנסים עכשיו נראים הרבה יותר אגרסיביים מהמקוריים, מה אתם חושבים? כעת הכל מוכן, אחרי 2.5 חודשים של עבודה קשה ונסיעות רבות הלוך ושוב למוסך, העבודה בסוף הסתיימה. ואת כל זה, מיק לא היה יכול לעבור לבד בלי החברה שלו, חנה. תמיכה מתמדת, התרוצצויות ונסיעות למוסך הלוך ושוב יחד עם מיק, זה בהחלט אומר הרבה. תמיד נחמד לקרוא על נשים מדהימות שם בחוץ, שתומכות בחברים/בעלים שלהן במה שהם אוהבים לעשות. חנה - כל הכבוד!





האינטרקולר הגדול שאתם רואים נמצא שם מסיבה מסוימת. מיק אומר שהרכב שלו מספק בערך 400 כ"ס בעזרת המגדש Precision 6262, אבל בקרוב מאוד הוא יוחלף. מיק לא נשמע מתלהב יותר מדי מההספק שלו וכבר מוכן להוסיף עוד איזה 200 סוסים בקרוב מאוד. 

































Wheels/Tires/Suspension


Nessen Forged custom 3 piece S.10
Front 20 x 11” 5.5” Concave with 5” lip.
Rear 20 x 13” 5.5” Concave with 7” lip.

Tires:
Hankook 255/30/20 front.
Hankook 305/25/20 raer.
Suspension:
Megan Racing Track Series custom full coilovers
32 way damper adjustment
14kg front springs
12kg rear springs
Stock spring weight is 8/6kg
The car is lowered about 4.5″
Megan racing rear lower tie bar
Camber -4 rear and -2.25 front
Brakes:
Wilwood 4 piston front
Wilwood 4 pistonrears
Wilwood 14″ Cross drilled front rotors
Wilwood 13″ Cross drilled raer rotors
Braided brake lines
Exterior
Over 200 hours in Custom Wide body set up, 4” wider then stock in the rear, 2” wider in the front.
Custom blue pearl paint job.
Fully shaved body with emblems, spoiler and rear wiper deleted.
VIS racing AMS GT Front bumper
VIS racing AMS GT Side skirts
VIS racing AMS GT custom wide rear bumper with diffuser removed
Seibon 07-09 VT Carbon fiber hood
Carbon fiber mirror covers
Rare JDM wiring harness cover
Carbon fiber battery & master cylinder covers
Carbon fiber cooling plate
Blacked out door handles
Custom LED taillights
Headlights:
07-09 headlights
Blacked out housings
Painted Blue projector housing
White HID LED halos
White side marker LED
White ironman halo
Red demon eye LED
STi Lenses
8000k HID bulbs
Interior
Defi boost gauge
AEM Wide band o2 gauge
2 Din Eonon DVD/MP3 with TV
ARC Audio 1500 Watt Amp
Pioneer Champion series 10” Sub woofer
Pyle Front Splits
Rockford Fosgate Rear speakers
Power Acoustik 1.5 farad Capacitor. 
Engine
3.5L VQ35DE V6 Turbo
OBX Light under drive pulleys
OBX Power Tower helix throttle body spacer
OBX Silicone radiator hoses
OBX Thermal Manifold Gasket
GReddy Turbo oil pan
Cosworth Duel Plenum Manifold
DeatschWerks 440cc injectors
Walbro 255 lph high pressure fuel pump
Transmission:
Fully rebuilt RE5R05A auto, will handle 700+ hp
Transgo shift kit
Large valve body
Heavy friction plates
Independent trans cooler
2800 Hi Stall converter
Induction:
Precision 6262 Turbo
Turbonetics piping
Spearco intercooler
Turbonetics Evolution waste gate
GReddy type RS blow off valve
Engine managment:
Stock re mapped ECU with Uprev’s Osiris software.
Exhaust:
HKS custom type single 3” into duel 2.5”
Badlanz 3” wireless remote controlled cut out.
מקור: StanceNation


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה