יום שלישי, 20 במרץ 2012

Resurrection: Jonathan Cruz’s EF Sedan With a New Lease on Life


לכל האנשים בתחום המכוניות יש את החלום, יום אחד לקחת איזו מכונית מוזנחת שזרוקה באיזה קיבוץ או מושב, לגרור אותה הביתה ולאט לאט להתחיל להחזיר אותה לחיים. עבור רבים זה ישאר בגדר החלום, אולי זה יחכה עד שנהיה מבוגרים יותר כשיהיה את הכסף והמקום לפריוקט כזה. ג'ונתן הוא אחד מבודדים אשר הצליחו להגשים את החלום הזה ולקחת EF סדאן שנת 90 הזאת אשר הייתה זקוקה להרבה אהבה. הוא לקח אותה בהרבה פחות כסף ממה שעולה סט גלגלים ואם להשוות לגלגלים של ה-Ballers, אז בפחות ממחיר של גלגל אחד. 







יום אחד בדרכו לעבודה, תוך כדי צורך במכונית, הוא הבחין ב-EF הזאת שעמדה עם שלט למכירה. הוא בדק את המכונית, הפך אותה לגמרי, ו-400 דולר מאוחר יותר המפתחות כבר היו אצלו ביד, כך הוא "התחדש" בסדאן הזאת. EF מעולם לא הייתה בראש הרשימה של ג'ונתן, אבל בגלל השפעה כלשהי מאחיו וגם מכמה בעלי EF המקומיים, הוא הפך את ההונדה המוזנחת הזאת לפנינה קלאסית ונקיה. קודם כל המכונית זכתה לשכבת צבע טרי, אח"כ המכונית ירדה לרצפה (וכן, המכונית סטטית), מה שהדגיש מצוין את הסט החדש של Enkie 92, אשר מתאימים באופן מושלם לתקופתה של ה-EF.







לא רק שבזכות ג'ונתן המכונית הזאת קמה לתחיה מבחינה קוסמטית, הוא גם ביצע יישור קו רציני כדי לוודא שה-EF לא רק תהיה מכונית יפה אשר מסתירה מתחת לצבע הטרי רשימה שלמה של בעיות מכאניות. מכיוון שה-EF משמשת את ג'ונתן כדיילי, הוא סידר בה את הכל, החל ממזגן והגה כוח ועד לכל האלקטרוניקה וחשמל שיש באוטו. ברור שלהרבה אנשים זה לא נראה כמו ביג דיל, אבל לאלה שבבעלותם מכונית ישנה או מזדקנת, יודעים שדברים קטנים יכולים להפוך למלחמה של ממש.



בסופו של דבר, ג'ונתן לקח מכונית עייפה ומוזנחת והציל אותה מלהיות זרוקה, במטרה ליצור מכונית שתשמש אותו כרכב יומיומי וגם שתראה טוב. והוא מאוד הצליח בשני הסעיפים.





מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה