יום שישי, 4 במאי 2012

All Black Everything


אנשים עושים את אותו הדבר במשך עשרות שנים בסצנת המכוניות. רבים בוחרים ללכת על אותה הפלטפורמה ולעשות בה את אותם הדברים. ממש כמו תרבות העדר. זה לא אומר שאין מכוניות שבולטות לחלוטין מהקהל, אבל זה הרבה יותר נדיר כאשר מישהו באמת חושב מחוץ לקופסה ומראה לנו משהו חדש ולגמרי שונה.





יציאה מהקופסה במקרה הזה מסמלת רכישה של פלטפורמה שונה למטרת הבניה. קרייזלר 300 הזאת משלבת בתוכה קצת מכל דבר טוב. הדבר הראשון שבולט לעין, משהו שלא מוכר בעולם המוגן של חובבי Euro, זה החישוקים בקוטר 22" שבולטים אפילו עם גימור שחור מט על רקע שחור. הם נקראים Giovanna Dalar-5 Limited והמידות שלהם הן 22X9 קדימה ו-22X10.5 אחורה. אנחנו חייבים להודות שגלגלים גדולים בהחלט יושבים בצורה מושלמת על המכונית הזאת. היא מונמכת עם מתלי אוויר, Air Lift ליתר דיוק והיא מצוידת בבלמי Brembo SRT, המממ..האם צריך להוסיף עוד משהו?



אתם הרי מבינים שזה לא מסתכם בזה, נכון? רשימת השיפורים והתוספות נמשכת ונמשכת, מלמעלה למטה, מבפנים החוצה. עם גלגלים כמו אלה, חייבים להיות עוד שיפורים כדי לייחד את המכונית ולחבר את הכל יחד. הכל במכונית הזאת יושב במקום ומשתלב נהדר עם העיצוב האגרסיבי והמאיים, החל מצבע שני גוונים ועד לגריל האנכי M37 ופגוש קדמי של Xenon. כמו כן אפשר לראות על המכונית גבות על הפנסים, בקליות מושחרות עם שורות LED, פסי LED בתור פנסי ערפל בחזית למטה, תוספות גריל תחתון "כוורת", סמלים ייחודיים והשחרת חלונות מסביב. All Black Everything.



מכונית כל-כך בולטת בהחלט מושכת המון תשומת לב. כולנו יודעים שצריך לחבר יחד את כל החבילה וזה מה שהמכונית הזאת מייצגת - חבילה מושלמת. האקסטריור ללא ספק זוכה למבט נוסף וכאשר מסיטים את העיניים מחלק החיצוני שלה, מוצאים מערכת סטריאו מדהימה מבפנים, בנוסף לעוד כמה תוספות שנבחרו בקפידה. מערכת סטריאו מורכבת מיחידה ראשית DVD/Navigation של Pioneer, בניית קאסטום מפיבר לצמד סאבים  12" ומגבר של Kicker.



לא רק שהמכונית הזאת היא תענוג לעיניים, היא גם חלומית לנסיעה במושבים של SRT שהחליפו את המקוריים. כמו-כן תמצאו ציפוי עור לקונסולה המרכזית תוצרת 22Elite, תאורת LED סגולה מתחת לדאשבורד ועוד כמה בניות פיבר ייחודיות לקונסולה עליונה ומסגרת של הרדיו-דיסק.



ברור כי המכונית הזאת נמצאת רחוק מ"אזור הנוחות" של הרבה אנשים, אבל בעולם של טיונינג זה דבר טוב. חשוב מאוד שאנשים יצאו לפעמים מחוץ לקופסה ויעשו משהו חדש, וזה מה שאנחנו זוכים לראות כאן. אנחנו מקווים שתוכניותיו, בנייתו וחלומותיו של אדם אחד, יעזרו להחדיר מוטיבציה לאנשים אחרים ויגרמו להם לעשות משהו חדש עם הטיונינג שלהם. 



מקור: KlutchRepublik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה