יום ראשון, 24 ביוני 2012

Slammed Big Body


האם הבעלים של ה-UCF30/LS430 באמת פשוט שם סט של Volk TE37 על סדאן VIP גדולה?! אכן כן, זה בדיוק מה שהוא עשה! למה שמישהו יעשה דבר כזה, אתם שואלים, נכון? מה דעתכם על התשובה הזאת: למה לא? במרדף אחרי הייחודיות בסצנת הסטאנס כדי לבלוט מכל השאר, אנשים עושים כל מיני דברים. יש כאלה שבוחרים לדחוף את הגבולות של הפיטמנט ועבודת פחחות בעוד שאחרים פשוט צובעים את המכוניות בצבעים זוהרים. ויש גם כאלה, כמו הבחור הזה מיפן בשם Syota, אשר שילב סגנון ספורטיבי/אגרסיבי עם נגיעות של הסגנון VIP היוקרתי. Syota-san לא הלך רחוק כמו כמה מהחבר'ה היפניים, אבל תסמכו עלינו, יש במכונית הזאת יותר ממש שהעין שלכם יכולה לראות במבט ראשון. בבקשה תרשו לנו להציג בפניכם את Syota ואת הטויוטה Celsior היפה שלו.





לראות איך רוב המכוניות שיוצאות מיפן כיום בולטות בזכות הקאמבר השלילי המוגזם או מתיחות כנפיים מטורפות, זה כמעט מפתיע לפגוש מכונית "לייט" כזאת (פשוט לא מצאנו הגדרה אחרת לזה). למרות שהיא רחוקה מלהיות מקורית, Syota הצליח לשמור על המראה הנקי ככל האפשר. הבודי קיט למשל, תוצרת VLUSTYJEWEL, עבר שינויים קלים, כדי לא להפוך את המכונית לצעקנית אך גם להבדיל אותה מ-UCF30 אחרת עם אותו הקיט שתעמוד ליד. אותו דבר לגבי פתחי אוורור בכנפיים הקדמיות, יחידי במינו.



כמו כן, Syota החליט להרחיב את הפגושים ב-2 ס"מ כדי להתאים אותם לסט אגרסיבי של הגלגלים שלו, מה שמביא אותנו לנתונים ומספרים. כמו שכבר הבנתם, אלה הם Volk TE37 במידות 19X9.5 עם אופסט 7 קדימה ו-19X9.5 עם אופסט מינוס 6, אותם הוא הלביש בצמיגי Nitto NT555 במידה 225/35/19. הפיטמנט הסופי נראה פשוט נהדר, במיוחד בחלק האחורי, שם כמעט ואין כל זכר למרווח בין הצמיג לכנף. כפי שהיה אפשר להניח, המכונית של Syota יושבת נמוך על קוילאוברים והיא הדיילי שלו. הקוילאבורים שלו הם מתוצרת יפן, של חברה בשם Final Konnexion.



חלק מהדברים ש-Syota החליף במכונית שלו זה הבקליות Wald עם תאורת LED ופנסי חזית עם איתותים שעברו צביעה מיוחדת. האגזוז הוא גם ברשימת התוספות של הילד הרע הזה. אנחנו באמת אהבנו את הצינורות האלה של האגזוז!





















מפרט טכני ורשימת התוספות:


Wheels/Tires/Suspension
Rays Volk Racing TE37SL
F 19×9.5J+7 // R 19×9.5J-6
NITTO NT555 // F.R 225/35R19
Final Konexxion Stealth Coilovers (F20kg,R16kg)
GenB High Caster Bushings



Exterior
(F+S+R)VLUSTYJEWEL (One-off kit)
One-off Fender Duct
2cm F & R widened fenders
Toyota Majesta Blinker
Wald LED Smoke tail lights
Blue tinted side mirrors
Custom Painted Headlights
Crimson Crystal Flake Paint



מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה