יום שני, 13 במאי 2013

סיקור כחול לבן: Worthersee Tour 2013, חלק 1


אחרי שעברתי על כל התמונות שצילמתי באירוע GTI Treffen האחרון ב-Worthersee, רק מילה אחת עולה לי לראש: טירוף! אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל, אז אני פשוט אשתדל לפרסם תמונות בסדר כרונולוגי ולתת גם קצת הסברים. כמובן שכמות התמונות פשוט בלתי שפויה בעליל, לכן אין דרך אלא לחלק את הסיקור לכמה חלקים. דבר אחד בטוח, זהו האירוע הגדול והחשוב ביותר שאני מסקר מטעם HolyManiacs אז תכינו את עצמכם למנת VAG מוגברת בימים הקרובים :)




אז אחרי קרוב ל-5 שעות נסיעה ממינכן, סוף סוף הגעתי לאגם העונה לשם Worthersee הממוקם באוסטריה. מיותר לציין שהנסיעה עצמה הייתה חוויה לא שגרתית, כל האזור הזה נראה כאילו לקוח מאיזו גלויה אגדית. אז נחזור ל-Worthersee, השם הזה מוכר לכל מי שמחשיב את עצמו לוואגיסט, אין אחד בעולם שלא שמע/ראה/ביקר באירוע כה חשוב לקהילת VAG העולמית. 

אחרי שהתמקמתי בבית מלון, הרגשתי שלישון זה לא המטרה של הביקור שלי, לכן בלי לבזבז יותר מדי זמן, יצאתי מהמלון שנמצא במרחק של כ-11 ק"מ מעיירה Reifnitz, שם מתקיים האירוע הרשמי של הקונצרן. גם אחרי שראיתי אינספור תמונות וסרטונים מאירועים קודמים, שום דבר לא הכין אותי לזה (טוב נו, אולי זיהיתי קצת את המקומות :) ). האווירה באזור זה משהו שצריך לחוות במציאות כדי להבין על מה מדובר. כל האזור פשוט התמלא בוואגיסטים ממדינות אירופאיות ומיליוני תיירים פקדו את האזור כדי לצפות במכוניות היפות שהגיעו למקום וכדי לבלות זמן איכות עם האנשים שדרך חיים שלהם מובנת רק להם. 


הרחובות הראשיים של רייפניץ התמלאו במהירות במבקרים ומכוניות יפות ואיכותיות, כיאה לאירוע מסוג זה. 


ההכנות לפתיחת האירועים הרשמיים היו בעיצומן, המכוניות כבר ממוקמות על הבמות והציפיה רק עולה. כרגיל, מדי שנה, היצרן מציג את הדגמים החדשים וגם דגמי קונספט, שאולי יום אחד ימצאו את דרכם לפס הייצור.




וכמובן, מקום כבוד נשמר לפסל הנצחי והרשמי של האירוע בצורת פולקסוואגן גולף GTI MK2.


ומן הסתם גם המון רכבים פרטיים, משופרים ומקורים כאחד, הגיעו מכל רחבי אירופה כדי לחגוג את המותג ולהנות מהאווירה הקסומה.










מהבמות המרכזיות, האירוע נמשך לאורך הרחובות הראשיים של העיירה, כאשר כל החניות תפוסות עד 0 מקום וכל מכונית מושכת אליה עם הייחודיות שלה. יש כאן הכל מהכל, ערבוב סגנונות, יורו, ראט, ג'רמן, OEM+, אולד סקול, פשוט הכל מהכל. בהתחלה נראה שאין סיכוי בעולם שאפשר לשים לב ולצלם את כל המכוניות שנמצאות כאן.










פשוט אינסוף מכוניות שנוסעות הלוך ושוב ברחובות ועוצרות ברגע שהנהג מזהה שמישהו רוצה לצלם את הרכב שלו. בסופו של דבר כולם אוהבים צומי :)









כל אחד מציג את הסגנון והטעם האישי שלו בגאווה וכמובן הקהל מגיב מיידית ברגע שהוא מזהה משהו באמת ייחודי ואתם בטח מנחשים עד כמה קשה להיות ייחודי ומיוחד בעולם שיש בו פשוט הכל!










החוויה של היום הראשון עלתה על כל הציפיות והשאירה בי טעם של עוד ונראה שגם הקהל רק התחיל להתחמם וחיכה לעוד!










מחר אני אמשיך את הסיקור עם עוד יום באגם המפורסם עם המון תמונות וחוויות, אתם מוזמנים להגיב למטה ולספר מה דעתכם ומה הייתם רוצים לראות עוד. נפגש בחלק 2 של Wothersee Tour 2013 "הישראלי", עד אז - Stay Tuned!


2 תגובות:

  1. יש כאלה שיעדיפו תמונות ויש כאלה שיעדיפו מילים, חוויות שכאלה עדיף לקרוא עם תיאורים

    ישר כוח!

    השבמחק