יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

UNDER THE DIGITAL KNIFE


בעוד שאנחנו כאן בהולימניאקס מנסים לשמש לכם כבית מאוחד לכלל התחומים השונים בעולם הרכב ולהראות לכם שכדי לרגש ולבלוט צריך להיות יצירתיים ומיוחדים, מידי פעם אנחנו נתקלים בכמה יצירות אומנות שונות שגורמות לנו להתלהב ומזכירות לנו למה בחרנו להכנס לתחום הזה מלכתחילה. 

אחד מהם הוא הצלם קווין טראוור (Kevin Trower) שהחליט בעקבות האהבה שלו לתחום, לעשות משהו קצת שונה ומאוד מיוחד. במשך החודשים האחרונים קווין העביר את הזמן שלו בחיתוך, עיצוב ומיזוג של מודעות מכירה של רכבים קלאסיים מהעולם, החל מרכבי סובארו נפוצים ועד לקאדילקים מיוחדים, כל אחד קיבל את טאץ' שמתאים לו. בגלל שממש התלהבנו מהאומנות שקווין עשה החלטנו לנכון לשתף אותכם. 




כל רכב קיבל את סט הגלגלים והמראה שמתאים לו כפי שהיינו רוצים לראות אותו פעם הראשונה שיצרן הוציא אותו לשוק, החל מרכבי סירה נמוכים ועד לקופסאות רחבות. קווין הצליח לקחת כל אלון כפי שפורסם במקור ולהפוך אותו ל"חלום" של כל אחד מאיתנו. כל מודעה שתסתכלו בפרטים שלה תשאיר אותכם עם חיוך, ואין משפט שמתאים פה יותר מ-"תמונה אחת שווה 1000 מילים - אבל רכב קלאסי שרוטש בפוטושופ שווה אפילו יותר!" אז כל מה שנשאר לנו לאחל לכם שפשוט תהנו! וספרו לנו מה דעתכם!
































מקור: StanceWorks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה