יום שני, 28 בנובמבר 2011

Audi upgrade From A3 To S3


יש אנשים שלא מוכנים להסתפק במועט, כמו המקרה של דייויד אולך מהונגריה, הוא החליט שלא מספיק לו אודי A3 עם מנוע 1.8 טורבו, אלא הוא היה צריך לשים ג'נטים של בנטלי, אייר רייד, צבע מט וקיט שלם של S-LINE.

להרבה חובבי אודי חבילת הS-Line נחשבת למאד אופנתית ופופולרית. אבל דוויד לא רצה להיות עוד אודי S3, אז משנת 2006 הוא מתעסק בעיקר בלהפוך את האוטו שלו לשונה.





ניתן בקלות לראות את פתחי האוורור בטמבונים הקדמי והאחורי, את האיתותים הכתומים, את ההחלקה שעברו פתחי האגזוז בטמבון האחורי, והדודים הוחלפו לדודים של דגם הTDI שלא בולט מאחורה. 



אבל להתאים גלגלים בסדר גודל כמו של הבנטלי (19' עם 9 רוחב), הוא היה צריך להרחיב את הכנפיים, קצת יותר ממה שמגיע בS3. וכדי להשלים את המראה הוא הלביש עליהם צמיג ברוחב 215, שעם תוספת האייר רייד, זה הפך את המראה ל- WIN אחד גדול. 





את הדשבורד וההגה דיויד השאיל מאודי TT, בתוספת האינטריור של הS3, שעברו ריפוד מחדש בצורת כפפת בייסבול, שהפכו את הסלון של האודי להיות ממש נעים לעין. 
ומה עם המנוע אתם שואלים? גם אותו דייויד לא שכח ועשה שדרוגים קלים, כמו בוכנות וטלטלים של הS3, צנרת וניהול של ABT ועוד כמה דברים קטנים. 


מקור: Vau-Max.de

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה