יום שישי, 25 בנובמבר 2011

HolyManiacs, אז מה אנחנו ומה מניע אותנו?



אנו מאמינים כי דרך המתאימה ביותר להציג את הפרוייקט שנקרא HolyManiacs למבקרים שלנו, לאוהדים ואולי אפילו לכל העולם, זה בראש ובראשונה להסביר מדוע אנחנו כאן, להציג את המוטיבציה שלנו מאחורי ה-HolyManiacs ומה מבדיל אותנו משאר קהילות מוטוריות, אותן אתם כנראה מבקרים לעתים קרובות.

אז נתחיל בזה: הכוונה שלנו עם ה-HolyManiacs  מעולם לא הייתה להפוך לעוד בלוג ברשת או לקהילה אינטרנטית אחרת (המוכרת יותר בישראל כפורום), לכתוב סיקורים ולמכור חולצות ומדבקות כמו כולם. גם ככה רשת האינטרנט של היום רוויה בלוגים הקשורים למכוניות בכל סצינה אפשרית ובהם תמונות יפות של מכוניות בנויות היטב, stanced או סתם רכבים ייחודיים, וזה נחמד לכתוב עליהן סיקור, לפרסם תמונות ואפילו להציג רשימת התוספות באותן המכוניות. האם אנחנו גם הולכים לפרסם כאלה סיקורים עם תמונות? כמובן! אנחנו נשתדל להביא אליכם את הרכבים הטובים ביותר, את הפרוייקטים המושקעים ביותר של מועדונים ואנשים מכל העולם, ואפילו מהארץ, להנאתכם.






אז מה בעצם הופך אותנו לשונים מהשאר? אז קודם כל, וזה לא סוד, אנחנו בלוג ישראלי הראשון בנושא השיפורים והמכוניות והכל בשפה העברית. HolyManiacs הוא ביטוי פיזי של רעיון אשר נולד תוך כדי שיחה קצרה בין חברים משני הקצוות של הארץ והוא נולד מתוך תסכול, צער ותקווה. רבים מאיתנו כבר לוקחים חלק פעיל בקהילה מוטורית כזו או אחרת (לא משנה אם זה JDM, Euro, אספנות, אמריקאיות וכו') כבר במשך תקופה ארוכה. לא פעם היינו עדים לפוסטים חריפים של "עברייני מקלדת", Haters למיניהם ואנשים שמחפשים את הרבע שעה של התהילה שלהם. נראה שרבים מאיתנו מעדיפים להישאר בבתים מאחורי מסך המחשב שלהם מאשר לצאת החוצה ולפגוש חובבי רכב אחרים כדי להעביר איתם את הזמן ואולי אפילו לפתוח כמה ברגים ביחד. אנשים רבים הביעו חוסר שביעות הרצון בכל הקשור לסצינת המכוניות בימינו ולכן החלטנו שאולי הגיע הזמן לפתוח בלוג אשר יתבסס סביב הרעיון לאחד את הסצינה שוב באמצעות גישה חיובית, כבוד הדדי ותשוקה אמיתית למכוניות. 


חובב רכב אמיתי לא מבדיל בין התגים או שמות היצרניות של אותו הרכב או הטנדר, כל עוד הוא עשוי בטוב טעם. לעתים קרובות יוצא לנו לשמוע על השנאה של אנשי ה-JDM כלפי חובבי ה-Euro והפוך ושניהם ביחד שונאים את האמריקאיות. האם זה באמת הכרחי? ייתכן ודווקא אתה מעדיף הונדה סיוויק על פני איזו GTI או מוסטאנג, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול לכבד ולהעריך עבודה של מישהו אחר מבלי להתייחס לשמות המכוניות. כאן בבלוג אנחנו רוצים להביא את כל תחומי החשיבה של חובבי הרכב כי לכל אחד אוהב משהו אחר ולכל אחד יש סגנון אישי. האם כל מה שאנחנו נציג, נפרסם או סתם נדבר עליו, יקלע בול לטעמם של כולם? ממש לא, אבל זאת המטרה!




המשימה שלנו, במילים פשוטות, היא לקדם קהילה מאוחדת של חובבי רכב אשר חולקים את אותם הערכים משותפים ללא קשר ליצרן או דגם. המטרה שלנו היא לאחד אנשים יחד, לגרום לאנשים לכבד אחד את השני ולהכיר סגנונות חיים אחד של השני. אז אם יש לך איזו גרוטאה מחלידה, או נינג'ה יפנית, או נציגת היורוסטייל, או אפילו מכונית שרירים אמריקאית - אנחנו רוצים שכולכם תהיו מעורבים! המטרה שלנו היא לשבור את הנורמות המקובלות ולצלול קצת יותר עמוק ע"מ להביא לכם את הסיפור, להציג את המוטיבציה והאישיות מאחורי כל מכונית והבעלים. 

8 תגובות:

  1. בהצלחה חברים ...התחלה נראית מבטיחה ומהנה מתמיד

    השבמחק
  2. כל הכבוד לכם !
    שיהיה בהצלחה !

    השבמחק
  3. סחתין!
    הכל נראה ונקרא ממש טוב! אפילו הטפט א-לה GTI.
    לטעמנו, היה נכון לתת יותר דגש על הסצנה הקטנה שלנו בארץ הקטנה שלנו.
    רק תביאו עוד!

    השבמחק
  4. אגב, למה בעצם אין חולצות ומדבקות?
    אם JUST STANCE יכולים, גם אתם יכולים.
    טעם טוב כבר יש.

    השבמחק
  5. רק עכשיו קראתי את זה, הייתי שמח לדבר עם אחד מכם בפייסבוק =]
    אתם חולים באותה המחלה המדהימה כמוני, רכב.


    כל הכבוד לכם, אין סיקור שלא קראתי או תמונה שלא ראיתי בפייסבוק, יישר כוח

    השבמחק
  6. קודם כל, תודה לכולם! הקהילה של הקוראים שלנו הולכת וגדלה בזכותכם! וזה כבוד גדול!

    אופיר, אתה יכול ליצור איתנו במייל בכתובת: HolyManiacs@Gmail.com

    תשובה מובטחת :)

    השבמחק