יום שני, 14 בנובמבר 2011

Infiniti G37 coupe - Less Is More


זאת הפעם הראשונה שאנחנו מפרסמים סיקור על G37 אצלינו ב-HolyManiacs, אז אם כבר היא כאן - תהיו בטוחים שהיא שווה את זה! יש סיכוי שראיתם תמונה או שתיים של היפיפיה הזאת בעבר, באינטרנט או אולי במגזין רכב כלשהו. ברי מזל שחיים בחו"ל באזור בו ה-G "מתגוררת" אפילו ראו אותה במציאות. ובשביל אלה שעוד לא ראו או לא מכירית אותה, פשוט תהנו מהתמונות שצילם צלם מוכשר בשם רונאלדו סטיוארט.





יצירת אומנות שלפניכם שייכת לבחור בשם פטר סקופס מניו-ג'רזי והיא דוגמה מצוינת לתואר Less is more. תכל'ס, אם להתעלם מהעובדה שפטר שינה די הרבה דברים ברכב שלו, מי שלא מכיר את ה-G37 קופה אישית, לא יבחין בהם (חוץ מג'אנטים והנמכה, כמובן). אבל מי שמבין בדגם הזה של אינפנינטי יבחין בקיט פגושים וחצאיות של Junction Produce מסביב ומכסה תא המטען של Duckbill. 



ה-G37S שנת 2008 הזאת מונמכת לרצפה בעזרת מערכת אייר-רייד Bombers של Bagyard אשר נשלטת ע"י הניהול של RideTech. כשפטר משחרר את האוויר מהכריות, הרכב ממש נוגע ברצפה אבל בגובה הנסיעה, החישוקים (ISS Forged בגוון gunmetal) בקושי נוגעים בכנפיים. החישוקים עברו צביעה לגוון גאן-מטאל וקאנטים עברו שיוף עדין, והם במידות 20X9.5 עם אופסט פלוס 10 מקדימה ו-20X10.5 עם אופסט זהה מאחור. לאחורנה פטר גם החליף רבעיית צמיגים ישנים בצמיגי Falken טריים במידות 225/35/20 ו-255/30/20, בהתאמה.












אז עכשיו, אחרי שאתם יודעים כמעט את כל הפרטים על הרכב, לא תרצו לדעת מה פטר מתכנן לעתיד? אנחנו בטח רוצים אך פטר בעצמו עוד לא בטוח מה יהיה עתידה של ה-G שלו. מלבד לאכסן אותה בגראז' לתקופת החורף ואולי להחליף חישוקים לקראת 2012, הוא לא מתכוון לשנות כלום באוטו. אחרי הכל, סוס מנצח לא מחליפים. מה, לא ככה?
















נלקח מאתר StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה