יום ראשון, 13 בנובמבר 2011

Nissan S14 - Job well done


תכירו את יושי מפניקס, אריזונה וה-S14 יפיפיה שלו. תוך שבועיים אחרי הרכישה של הניסאן המכוסה בצבע ייסוד ודי הרוסה (פנס קדמי שבור, כנפיים ופגושים שבורים ומעוכים) יושי הצליח לבנות אותה מחדש במוסך שלו. בעזרת כמה חברים טובים, הוא ביצע עבודה פחחות בלי התערבות של איש מקצוע! ניסאן 240SX שנת '95 הזאת עם הפרונט Zenki עברה הסבה מלאה לפרונט Kuoki וזאת הייתה רק ההתחלה. יושי בחר להקנות ל-S14 שלו מראה קרבי בעזרת בודי-קיט של Origin לצידו של מכסה מנוע וכנפיים קדמיות בעלות מראה מרושע של D-Max. אחרי זה הגיעו הג'אנטים, מתלים, מושבים, צבע חדש והרשימה עוד ארוכה.





כשהגיע הזמן לבחור את הנעליים ל-S14 שלו, יושי בחר ב-Varrstoen האגרסיביים במידה 18X10.5 עם אופסט פלוס 15 עם צמיגים במידה 235/40/18. בתחום המתלים נבחר סט קוילאוברים של K-sport, בעזרתם הרכב יושב פשוט מצוין (לדעתינו). יושי בקלות היה יכול לבחור בצמיגים בעלי חתך נמוך יותר כדי להנמיך את הרכב עוד יותר, אך הוא בחר לא לעשות זאת. הוא רצה לבנות רכב שאוחז ומתנהג, ולא רק אחד שנראה טוב ועל כך שהוא לא נסחף ולא הגזים עם ההנמכה אנחנו מורידים בפניו את הכובע! דפדפו למטה כדי לראות תמונות נוספות ולשמוע על תוכניות נוספות של יושי עבור ה-S14 הסקסית שלו.






אז מה עוד אפשר להוסיף לרכב שכבר נראה טוב ורענן? ובכן, בהתחלה יושי תכנון לבצע הסבה מלאה של המנוע LS1, אבל מכוון שחוץ מהניסאן יש בבעלותו אופנוע כבד ואימפרזה STI עם מנוע בנוי, לא נשאר כבר תקציב לתכנית המקורית. במקום זאת הוא מתכוון להחליף את המנוע באחד אחר, 2JZ, כבר בחודשים הקרובים. כמו כן יושי מתכנן לרענן את החיצוניות של הרכב בעזרת קיט widebody, להתקין כלוב התהפחות ולהוסיף רתמות חדשות של Takata. גם החישוקים הנוכחיים יוחלפו בקרוב, במקומם יבואו חישוקים רחבים בהרבה וזה רק חלק מהרשימה. המתינו בסבלנות, אנחנו סבורים כי עוד נראה את הרכב של יושי בבגדים החדשים אצלינו בבלוג!


















נלקח מאתר StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה