יום שישי, 25 בנובמבר 2011

James Millar's VW Polo


פולקסוואגן פולו MK2 שנת 91 הלא שגרתית הזאת נצפתה בקרבת המגרש להחלקה על סקייטבורד Bridges, ולא היה קשה לנחש מהו התחביב של בעל הרכב. הבעלים של הרכב בשם ג'יימס מילאר הוא חובב מושבע של סקייטבורדים ורכיבה על אופני BMX, ותחום המכוניות זה עוד תחביב ברזומה שלו.





מה שמושך הכי הרבה תשומת לב בפולו של ג'יימס זה הצבע הלא שגרתי. במקור הרכב היה בצבע אדום, ואז ג'יימס החליט "לגלח" את הבגאז', להסיר את הסמלים ולהפטר ממגב אחורי. לאחר מכן הרכב כולו נצבע בגוון Squirrel Grey, שמאוד משתלב ומתאים לסגנון הרכב. שלב הבא היה להוריד מגיני בוץ, להסיר פנס ברקס אמצעי ולהוריד את האגזוז. אבל זה לא הסתכם בזה: לידיות פתיחה נוספו פסי ניקל ומתחת לפגוש קדמי חובר ספליטר של גולף MK3. אנחנו בטוחים שמזמן שמתם לב לקאנטים שחורים מסביב לבתי גלגלים. זהו מוצר אוניברסלי, אשר מאוד פופולרי ביפן דווקא, בקרב חובבי הסגנון בוסודזוקו. אגב, "האגזוז" שלו, אם לא שמתם לב, הוא גם באותו הסגנון. אז מה אתם אומרים? נראה די ייחודי, לא?




אנחנו סבורים שרבים מכם לא יאהבו את האגזוז הארוך והבולט הזה, אז כדי להסיח את דעתכם ודעתם של כל אנשי האנטי, ברכב הותקנו חישוקי ברזל רחבים במיוחד במידה 13X8, עליהם מולבשים צמיגים ברוחב 165(!). בשילוב עם הקאנטים הרחבים, הקומבינציה הזאת נראית פשוט מצוין! רוצים לנחש איך ג'יימס הנמיך את הרכב? חושבים שזה אייר-רייד? טעות! קוילאוברים? גם אנחנו חשבנו. למעשה הפולו הזאת מונמכת על בולמים מקוריים מקוצרים עם קפיצים חתוכים, מה שנותן לרכב הנמכה של 80 מ"מ קדימה ו-90 מ"מ אחורה. 



ברשת האינטרנט קיימים דיונים רבים בנוגע לסגנון הסטיקר-בומב (Sticker Bomb), מכיוון שהסגנון הזה מעט שנוי במחלוקת. לפעמים זה נראה טוב, לפעמים זה נראה דוחה. ומה אם להשתמש במדבקות ולהדביק אותן בטוב טעם? המקרה של ג'יימס הוא דוגמא לסטיקר-בומב שנעשה עם טעם. בעזרת כמה מדבקות צבעוניות, מכונית אפורה הזאת פתאום קיבלה מעט שמחת חיים. 




ההשקעה לא הסתיימה רק מחוץ לרכב, גם בפנים יש מה לראות. דיפוני דלתות כוסו בבד עם הדפס של הקומיקס Beano משנת 99. מושבים אחוריים הוצאו מהרכב והם שוכבים היום במחסן. במקומם הותקנה רצפת-דמה, אשר מחביאה מגבר וסאב. גג הרכב וגלגל ההגה רופדו בעור, כאשר הגג זכה לעור אדום וההגה - לשחור. ג'יימס לא מתכוון לעצור כאן, נקווה שנוכל לסקר את הרכב שלו גם בעתיד, אחרי השינויים שהוא יעשה. 




מקור: I Love Bass

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה