יום שישי, 25 בנובמבר 2011

Dark Sleekness: Gene’s 2009 Nissan 370Z


מה הייתה מכונית החלומות שלך כשהיית ילד? הטעמים שלנו השתנו לאורך השנים, אבל חלק מאיתנו נשארו נאמנים לחלום ולא חרגו ממנו. ג'ין תמיד העריץ את ה-Z של ניסאן. כשהוא היה עוד בתיכון, הוא כל כך רצה ניסאן 300ZX. יום אחד, הוא ביקר במפגש של מועדון Z המקומי ומאז הכל התחיל. הוא ראה שם את כל ה-350Z בנויות היטב, גם למסלול וגם לתצוגה והוא התמכר לזה באופן מיידי. זה היה הרגע שבו הוא החליט שהגיע הזמן שלו לרכוש את ה-Z הראשונה. זו בדיוק הייתה התקופה כשניסאן הוציאה את ה-370Z לשוק ואנשים רק התחילו לקנות אותה ולשפר.













אז ג'ין רכש את ה-370Z השחורה שלו והוא ידע שעשה את הבחירה הנכונה, במיוחד שבשחור הרכב הזה נראה מעולה! כשחבר'ה מ-Canibeat פגשו לראשונה את ג'ין ואת ה-Z שלו, הם חשבו שכל מה שהוא יעשה זה ינמיך את האוטו לרצפה, ישים חישוקים יפים וזהו, אבל הוא הוכיח להם שהם טעו. שנה לאחר מכן, במכונית היו כמה שינויים משמעותיים מבפנים ומבחוץ. חישוקים חדשים, ספליטר קדמי וכמה תוספות מדהימות מתחת למכסה מנוע. ה-Z של ג'ין מורידה כעת לכביש 404 כ"ס שנמדדו על דיינו, אך הוא לא מסתפק, הוא רוצה לעשות אותה מהירה עוד יותר. תוכניתו לשנה הבאה היא להביא את הרכב סוף סוף למסלול מרוצים ופשוט ללכת עם זה עד הסוף.
























הנמכה סטטית של ה-Z של ג'ין והכבישים של שיקגו לא מסתדרים כל כך טוב, אבל למרות הכל, הוא עדיין נוהג עליה המון ומגיע לכל האירועים מוטוריים, מפגשים או סתם משייט איתה בעיר בלילות.
המכונית שלו היא השראה להמון אנשים ותזכורת לכך שחלומות ילדות לא תמיד חייבים להשאר בגדר החלום, לפעמים אפשר להפוך אותם למציאות.










מקור: Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה