יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

More is just the beginning…..Part One


סצנת חובבי המכוניות בארה"ב פשוט ענקית, אבל עדיין היא רק הולכת וגדלה. מדי שנה צצים אי שם אנשים ושמות שאי אפשר להתעלם מהם. שניים מהם הם סאם דובינס ואנה טיילור. לא רק שצמד הזה מספק לנו אין ספור פורנוגרפיה מוטורית, לאחרונה הם גם נכנסו למגרש המשחקים של המדיה והבידור. מספר עצום של בלוגים בנושא המכוניות צצו לאחרונה וכל אחד מהם שואף למצוא דרכים חדשות לספק לנו את הסחורה. אבל הדרך של סאם ואנה מעט שונה משל אחרים. הם החליטו לקום מהכסא, להתרחק מהאינטרנט ולהוציא לאור ספר צילומים שכולו מוקדש לרכבי הקונצרן VW שהם כל כך אוהבים. 
לאחרונה, לחבר'ה מ-Gengstout הייתה הזדמנות להפגש ולשאול את היוצרים של הפרוייקט שנקרא More Than A Drive, מספר שאלות. אם לא הכרתם את סאם ואנה - עכשיו תכירו!



חלק ראשון - אנה טיילור (Anna Taylor)


1. קודם כל, הרבה אנשים לא יודעים שום פרט עליך (כולל אותנו), כמה זמן את כבר מצלמת ומה גרם לך להרים את המצלמה לראשונה?

אני מצלמת מאז גיל 15 בערך (כבר 18 שנה...איכס!) למדתי לצלם, לפתח את הפילם ולהדפיס תמונות כאשר התחלתי לעבוד על ספר המחזור של בית-הספר. למזלי אבא שלי היה צלם, אז הייתה לי גישה חופשית לחדר החשוך בבית. ביליתי המון שעות בחדר החשוך גם בתיכון. זה הריח כמו גהנום, ובטח היו שם גם רוחות רפאים. אבל זה היה לגמרי שווה את זה, לצפות איך התמונות מופיעות על הנייר, זה כמו קסם!

2. האם ישר "צללת" לתוך עולם הצילום בתחום הרכב או שמא היה לך כיוון אחר בראש לגבי תחום הצילום?

אני בוגרת בית-הספר לאמנות ויש לי גם תואר בתחום הצילום. לכן היו לי חלומות נשגבים איך אני אהפוך לאמנית מפורסמת. חה-חה, הפתעה! סיכוי שזה יקרה היה קטן יותר מלקבל מכת ברק. היו לי כמה חברים טובים, חובבים מושבעים של VW, שרצו לפתוח אתר אינטרנט. זה היה בשנת 2000-2001, כפי שאתם יודעים, נושא הבלוגים עוד לא היה בתמונה באותה התקופה. הייתי צריכה לסרוק נגטיבים כדי להעלות תמונות לאינטרנט. מיד גיליתי שאני אוהבת את זה, ומכיוון שגם אבא שלי היה חובב רכב לא קטן, הבעבר היה די קל.





3. האם יש משהו שאת ממש ממש רוצה לצלם ועוד לא הייתה לך את ההזדמנות?

אני נואשות רוצה לצלם את מדבר המלח בונוויל. אני יודעת שעשו את זה מיליוני פעמים, אבל זה אחד ממקומות האלה, זה כמו המכה של צלמי מכוניות. הלוואי אם יכולתי לקחת לשם את האל-קאמינו '59 של אבא, אבל בינתיים אני מסתפקת בזה שמדי פעם אני מצלמת אותה, בכל מקום. זה מוזר איך אתה יכול לפעמים להיקלע להרפתקאות בחיפוש אחרי האובייקט ובסופו של דבר אתה מוצא אותו ממש מתחת לאף. 





4. בואי נדבר קצת על הפרוייקט More Than More. בדומה לסאם, את די עסוקה, צילומים למגזין Performance VW, הופעות וכו'...מאיפה צץ לכם הרעיון של הפרוייקט More Than More?

הרעיון נולד בעצם מתוך תשישות מוחלטת. היינו בדרכינו חזרה לספוקיין (Spokane) אחרי שסיימנו לצלם ב-Leavenworth. ישנו בערך 7 שעות סה"כ במשך 5 ימים, והתחלנו פשוט לדבר על כל מיני רעיונות, רק כדי להשאר ערים. הזכרתי לחבר'ה שתמיד רציתי לעשות ספר מודפס קטן עם תמונות, ללא טקסט בכלל. מסתבר שלסאם היה רעיון דומה, והשאר היסטוריה. רעיון אחד אחרי השני התחילו למלא את הפאסאט סטיישן בה נסענו, העלינו כל כך הרבה רעיונות שבסופו של דבר החלטנו שאנחנו חייבים להתקין פורקי לחץ על המוחות שלנו. זו הייתה ממש חוויה מדהימה לפתח שותפות המבוססת על אהבה לצילום, לסצנת המכוניות וכל האנשים המדהימים. 

5. הסרט: תני לנו קצת רקע עליו, מה הוא יציג לצופים? מה החלק האהוב עליך בסרט או מה הכי אהבת לצלם?

זאת שאלה ממש קשה, כי אתה לא יכול לדעת מה הצופים או המעריצים יאהבו, אם זה הספר, התמונות או הסרט. תמיד יש תקוות ותכניות בראש אבל לא תמיד יודעים איך להוציא את זה לפועל. אנחנו מקווים שהסרט שלנו יגרום לצופים להרגיש שהם נמצאים ב-Leavenworth Drive גם אם הם גרים בוושינגטון. ננסה להעביר להם את התחושות ואת החוויות שחווינו בעצמינו: ההתרגשות של הלילה לפני, גשם בלתי פוסק, מכוניות מדהימות וכל התעלולים והשטויות שעשינו באותו הלילה. אנחנו באמת רצינו להפוך את זה למשהו יותר מסתם עוד סרטון נוצץ באורך 4 דקות ב-Vimeo. רצינו לספר לכם את הסיפור המלא של האירוע המדהים הזה. התוצאה הטובה ביותר שאנחנו מקווים להשיג עם הסרט הזה, זה שאנשים מכל רכבי המדינה יגיעו ל-Leavenworth אחרי הצפיה ב-More Than A Drive (או בקיצור MTAD). בנוגע לסצנות האהובות בסרט, אני לא יכולה לספר יותר מדי, אבל מדובר בקמיע מאישיות מפורסמת למדי. וזה כל מה שאני יכולה לספר עד לפני הבכורה. 

6. מה אפשר לצפות מאנה טיילור בשנת 2012?


אני אישית מצפה ב-2012 לקבל מעט יותר שעות שינה. השנה הזאת הייתה פשוט מטורפת ועמוסה. אבל אני ממש נרגשת מכל התכניות ועבודות חדשות, מאחר ודי נעלמתי מהמכ"ם בשנים האחרונות. הייתי עסוקה מדי בלבנות ולעצב אתרים וקצת הזנחתי את תחום הצילום. אבל אני שוב חוזרת לפעולה, ובתקווה שאני אוכל לצלם יותר, להוציא לאור יותר ספרים, אולי כמה פוסטרים מודפסים ועוד כמה עבודות הקשורות ל-More Than More.









תודה ענקית לאנה על התשובות ועל ההזדמנות להבין לעומק את הפרוייקט More Than More. השארו עימנו, כי חלק השני של הסיקור, בו יתראיין השותף לפרוייקט, סאם דובינס, יתפרסם מחר.

מקור: Gengstout

כל מי שרוצה לבקר באתרה הפרטי של אנה טיילור, מוזמן להיכנס לקישור: Anna Taylor Design

כל מי שרוצה להנות מהפרוייקט More Than More ולרכוש אחד המוצרים או יותר (ספר תמונות, לוח שנה, פוסטר, לוחיות רישוי, מדבקות, סרט DVD ועוד..) מוזמן להיכנס לקישור: More Than More

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה