יום רביעי, 30 בנובמבר 2011

Honda Civic Coupe - Less=More


זה מפליא אותנו כל פעם מחדש, יש כל כך הרבה רכבים מדהימים שלא זוכים להתייחסות ולחשיפה המגיעות להם. אחד מאותם הרכבים זה סיוויק קופה הזאת. אין באמת הרבה סיוויקים מושקעות מהדור הזה, כך שזה די מרענן לראות אחת אצלינו בבלוג. אנחנו כל הזמן מציינים ש"פחות זה יותר" (ברוב המקרים) ומה שאתם רואים כאן זה דוגמה יפה לכך. בלי צבע נוצץ או ג'אנטים מטורפים, בלי מדבקות מוגזמות או חלקי פח חלודים, הכל נראה כל כך עדין ברכב הזה! מה שהכי יפה בסיוויק הזאת, שלמרות הפשטות שלה, היא בקלות תוכל לגרום לחובבי ה-stance לחייך בחיבה. תסתכלו טוב בתמונות ותגידו מה אתם חושבים עליה בתיבת התגובות בתחתית העמוד.




מתי בפעם האחרונה יצא לכם לראות סיוויק עם חישוקי Rotiform? אנחנו בוודאות לא זוכרים, בטח לא יפה ברמה כזאת. סיוויק הזאת נועלת את ה-NUE של Rotiform במידה 18X9.5 עם אופסט 25, עליהם מולבשים צמיגים 225/35/18. להגיד את האמת, אנחנו די מופתעים עד כמה הגלגלים "זורמים" עם העיצוב של הרכב. לרוב אנחנו רואים את הדגם הזה של הג'אנטים על רכבים אירופאיים. ג'ושוע, בעלים של הרכב, הנמיך את הסיוויק עם קוילאוברים של Stance וביצע לה מתיחת פנים מדגם 2006 ל-2009, יחד עם הפנסים של TSX בבניה עצמית וקיט מלא של HFP. לא רואים הרבה סיוויקים בסצנת השיפורים עם הקיט הזה, ותכל'ס זה נראה ממש טוב! 



נושא הפשטות תקף גם לתא המנוע, שם הכל צנוע יחסית. P2R TBS, קיט יניקת אוויר קר של Injen, צנרת פליטה של Skunk2 ותכנת ניהול מנוע של Flashpro. ג'וש אומר שבעוד כמה שבועות הוא יחליף את הג'אנטים בחדשים ויוסיף עוד כמה חטיפים לתחום הביצועים, כך שאנחנו מצפים לפגוש את הרכב שלו שוב בקרוב. אם לשפוט על פי כ-15 סטים של חישוקים שונים שהיו על האוטו של ג'וש בעבר, משהו אומר לנו שהרכב יראה עוד יותר טוב. 





















מקור: StanceNation

3 תגובות:

  1. יפה יפה על הטמבון הקידמי....לא לטעמי

    השבמחק
  2. האוטו הזה אש אש אש אש
    היתי מחליף את הסיויק קופה שלי בחדשה
    אם היא היתה באה לארץ?

    השבמחק
  3. הסיוויק הזו מכוערת
    ואני לא מדבר על ההשקעה אלא על הרכב עצמו
    לטעמי ההאצ'בק יצאה מוצלחת פי מאה

    השבמחק