יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

Nissan Silvia S15 - The Japanese Masterpiece


אחת המכוניות (אם לא ה!) שזוכות לכבוד והערצה היא ניסאן סילביה. במיוחד הסילביה S15 האגדית, כמו זאת שאתם רואים כאן. רכב הספציפי הזה שייך לבחור בשם מרקוס היידן שמתגורר בפינלנד. עצם העובדה שבבעלותו של הבחור ישנה ניסאן סילביה S15 Spec-R שנת 99, כבר הופך אותו לבר מזל. הרכב נרכש לפני כשנה וחצי והיום הוא כבר מתאר אותו כ"יצירת אמנות". עובדה מגניבה נוספת על מרקוס: הוא רק בן 22, מה שאומר שהוא רכש את ה-S15 שלו כשהיה רק בן 20! מרקוס ביצע ייבוא אישי של הסילביה היישר מיפן דרך חברה בשם Mamasan, אשר עזרה לו למצוא בדיוק את מה שהוא מחפש. מרקוס הציג בפני החברה את כל הדרישות שלו, אילו תוספות חייבות להיות ברכב, קילומטראז' משוער וצבע הרכב.




הרכב הגיע לפינלנד במצב סטוק, מלבד כמה שיפורי מנוע. הסילביה הזאת הייתה אחת הבודדות בפינלנד באותה התקופה והייתה חוקית לכביש. זמן קצר לאחר מכן, מרקוס התחיל להשקיע זמן וכסף במטרה לשפר אותה. בוצעו כמה שינויי מנוע, נוספו כמה תוספות קוסמטיות ואפילו פנים הרכב זכה לכמה שינויים. הרכב גמע אצל מרקוס 20 אלף מייל ועד עכשיו הפגין אמינות מוחלטת. טוב נו, אולי רק בעיה קטנה בצמיגים האחוריים, הם היו נשחקים מהר מדי. כולנו יודעים איך זה קורה!



מרקוס כבר הספיק להחליף כמה סטים של ג'אנטים ברכב. האחרונים מביניהם הם חישוקי Work Meister S1 שלדעתינו מאוד מחמיאים לרכב. מידת ג'אנטים הקדמיים היא 18X9 עם אופסט 18 ואילו מאחורה 18X10 עם אותו האופסט, עליהם מולבשים צמיגי טויו T1R במידות 215/35 ו-245/35, בהתאמה. תשומת לב לפרטים הקטנים ברכב הזה פשוט מדהימה! אפילו הברגים של הג'אנטים מיוצרים ע"י Work Wheels. כמו כן מרקוס עשה מתיחה קטנה בכנפיים, אבל לא משהו רציני, כיוון שהוא ממש לא רצה להרוס את קווי העיצוב המדהימים של הרכב הזה. 





אין מה לומר על המראה והעיצוב של הרכב. נקי, פשוט, סגנון OEM. פגוש האחורי של הרכב עבר ניתוח פלסטי קטן ואילו הקדמי זכה ל"גילוח". מה שמקרב את הסילביה הזאת לרצפה זה סט קוילאוברים של JIC, בנוסף לכמה ממתקים נוספים של Cusco ו-Ikeya.














Exterior
- Wise Square’s led tail-lights
- Nissan badge removed from rear
- Cobra 6000K xenon headlights
- Shaved frontbumber
- Modified rearbumber
Interior
- Apex’i PFC commander
- Apex’i AVC-R control unit
- HKS turbotimer
- Carbonfibre radio- and gearlever-surround
- Nismo carbonfibre shiftknob
- JASDesign’s leather gearlever- and handbrake covers
- Leather covered dashboard
Wheels & tires
- Work Meister S1 3-piece wheels, Front: 18×9 +18, Rear: 18×10 +18
- Toyo Proxes T1R tires, Front: 215/35, Rear: 245/35
- Work lightweight lugnuts
- Rolled and pulled arches
Brakes
- Nismo steel braided brakehoses
Suspension
- Jic Magic coilovers
- Ikeya Formula Traction adjuster rods
- Ikeya Formula Rear upper arms
- Ikeya Formula Pillow tension rods
- Ikeya Formula Rear toe adjuster rods
- Cusco front strut brace
- Cusco rear strut brace
Engine
- SR20DET
- Full 3″ Titanium Apex exhaust-system
- Z32 airflow-meter
- HKS mushroom filter
- 600x300x76mm intercooler
- Synapse SB001 dumpvalve
- Apex’i Power Fc Engine management system
- Apex’i AVC-R electric boost controller
- Walbro 255l/h fuelpump
- HKS turbotimer
- VAG ignition coils
- Performance clutch (stiffer and harder, no knowledge of model or maker)
- 1,5 way LSD (no knowledge of model or maker)
- 740cc injectors
- Steel braided water- and oil-lines from turbocharger
- Driftworks rocker arm stoppers
- Nismo oilcap
- Nismo 1,3bar radiatorcap
- Brisk Iridium sparkplugs
- twin electric cooling fans
- Carbonfibre coolingpanel
- Carbonfibre coilpack cover
Performance
- 318,3 Hp / 347,25 lb/ft @ 1,23bar
Multimedia
- Alpine IVA-W502R 2DIN touch-screen multimediaplayer
- DLS 960 rear speakers
- Alpine PXA-H100 digitalprocessor
- Focal K2 Power 165 KR 2-way component system
מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה