יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

Rich Fogarty’s Smooth Mk5 GTI: Clean Shaven


הנמכה לרצפה, עם ג'אנטים יפים, בימינו זה מספיק כדי למשוך תשומת לב ולזכות בהכרה. הסצינה הפכה לכזאת הרודפת אחרי האסטתיות וכתוצאה מכך ההנמכה והג'אנטים תפסו מקום עיקרי בראשיהם של המשפרים עוד לפני רכישת סט-אם חדש או אפילו מכונית חדשה. בדרך כלל, כשאתה בוחן את הכיוון שלך בשיפור הרכב, הוא מסתכם או בצורת המכונית (המראה) או בפונקציונליות שלה, לרוב החיה שנמצאת מתחת למכסה מנוע הופכת לאופציונלית. אנשים רבים בוחרים ללכת לכיוון אחד בלבד, או שהם מוותרים על המראה הנמוך (קיצונית) או על השימושיות היומיומית של הרכב וזה בדיוק מה שריץ' עשה למזחלת הכסופה והסקסית שלו.





כשריץ' קנה את הרכב שלו לפני כשנתיים, הוא היה יותר ממאושר מהקניה שלו. הרכב כבר היה מונמך עם קוילאוברים, עבר גילוח של הסמלים וראה עבודת פחחות אחת או שתיים בחייו. בדיוק כמו הרוב מאיתנו, ריץ' נשבע להשאיר את הרכב איכשהו ולא לגעת בו אלא פשוט להנות ממנו אבל מהר מאוד הוא נכנע לרצונות שלו והחל בשינויים מבפנים ומבחוץ.








בהיותו מאמין אורטודוקסי שהשינויים לא חייבים להיות בולטים מדי וצריך לשמור על המראה הכללי של הרכב כמה שיותר קרוב למה שהתכוון היצרן, ריץ' לא תכנן שום דבר יוצא דופן. מכיוון שה-GTI שלו משמשת אותו כדיילי, ריץ' החליט להפטר להקוילאוברים הנוקשים שהיו מותקנים ברכב ובמקומם להתקין מערכת פנאומטית של Airlift Slam XL המנוהלת ע"י AutoPilot Digital Management. ריץ' לא הסתפק רק בהתקנת האייר-רייד והסתרת כל הרכיבים, הוא דווקא החליט לחשוף את מכלי האוויר וביצע עבודת קאסטום בהתקנת פיקוד הדיגיטלי על המערכת בתא המאפרה בצורה כל כך חלקה שזה נראה כאילו ככה יצא מהמפעל.














אגב, יש גם סרטון נחמד של הרכב, אז תתרווחו על הכורסא ותהנו: 


נלקח מאתר Canibeat

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה