יום שבת, 24 בדצמבר 2011

סיקור כחול לבן: מפגש שנתי של אוטוספורט לשנת 2011



כל אחד מאיתנו שחיי בסצנת הרכבים בארץ בטוח היה באחד מהמפגשים הגדולים שנערכו בארץ מטעם מועדון הרכב אוטוספורט. כמידי שנה בשנה בארבעת השנים האחרונות, אנחנו מחכים להכרזה של המקום והתאריך של המפגש הבא, ובכל שנה הצוות של אוטוספורט מצליח להפתיע אותנו מחדש, בכמות האנשים, הרעיונות, האירגון, והניהול של האירוע.
אבל מה שלכל אחד מאיתנו ניראה כמו אירוע שאנחנו רוצים להשתתף בו, והוא מאורגן בצורה מדוקדקת, אנחנו לא תמיד יודעים מה עומד מאחורי זה, מאחורי האירגון של מפגש כזה.



יצא לנו לראות הפעם איך זה ניראה מאחורי הקלעים, בכך שתישאלנו קצת את אחד ממארגני האירוע.

מה גרם לכם להתחיל לארגן כזה מיפגש? וכמה זה באמת קשה?
הרעיון הוא לאגד את כל חובבי הרכב בארץ למפגש אחד גדול מגוון ומסודר. על מנת שאירוע כזה יבוצע בבטחה צריך מקום גדול דיו להכיל את כולם, השנה חוייבנו ממתחם מסלולים לממן גידור לכל המתחם על מנת לשמור בצורה יעילה על הסדר. שלושת המפגשים הראשונים 2007/8/9 נערכו במתחם איקאה נתניה. המחשבה מאחורי המעבר הייתה שבמסלולים ישנה חניה מסודרת ויציאה אחת כאשר ניתן לשלוט על מי נכנס למתחם וככה לשמור על סדר ולהימנע מהשתלוליות. כמו-כן כאן מדובר במקום פרטי מה שעוזר מבחינת חוקיות.


איך הגעתם למצב של כל ההשקעה הרבה מטעם הסדנאות בארץ?
פניה לכל הסדנאות שיפורים שיש בארץ, סדנאות סאונד, יבואני רכב, יובאני שמנים ואביזרים לרכב. המון פגישות והרבה שכנועים. השנה היה לנו קצת יותר קל בגלל ההצלחה של המפגש בשנה שעברה.

ומה כמות האנשים שמגיעים לאירוע כזה?
האירוע האחרון התקיים בשנת 2010 והוא נערך במתחם מסלולים בראש העין, היו מעל 500 כלי רכב ומעל ל-2000 אנשים שבאו לבקר. האירוע הופק בחסות "מסלולים" ו-Pit-Stop, השנה מצטרפים גם E&A ו-TOP-RPM וגם החנות אוטוסטור. האירוע האחרון היה כמובן הגדול והמוצלח מכולם, מקווים שהשנה אנחנו נצליח אף יותר.

איזה שיטוף פעולה יש לכם באירוע?
הרבה מחברי אתר אוטוספורט עוזרים במלאכה, במיוחד ביום האירוע עצמו, חלקם משמשים כסדרנים באירוע. יש לנו שיתוף פעולה עם כל המועדונים בארץ, PSI ,STI, פיאט, הונדה, אלפא רומיאו, VAGIT, ב.מ.וו, אופל, פורד. כולם שמחים ליטול חלק באירוע שמאגד את כל חובבי הספורט המוטורי במקום אחד.



השנה המיפגש מתקיים בתאריך 7.1 לאחר שנידחה בכלל אילוצי מזג אויר, כדי להבטיח מקסימום הנאה ומקסימום אירגון. כמו תמיד אנחנו מחכים גם להפתעות השנה, אנחנו נהיה שם כדי לסקר את האירוע, ואתם?


לעוד פרטים על המיפגש שמחכה לנו בקרוב אתם מוזמנים להכנס לאשכול של המיפגש בפורום אוטוספורט:


נ.ב.: אל תתפלאו אם תמצאו איזה כרטיס שלנו בחלון.. :)


תגובה 1:

  1. הבנתי נכון שזה ב7.1 במתחם האימון של מסלולים, פארק אפק, ראש העין ביום שבת, מהשעה 10:00 בבוקר?

    השבמחק