יום שבת, 24 בדצמבר 2011

MKIV GTI - A Little Bit of This


פלטפורמה של גולף GTI MKIV מאוד פופולרית בקרב חובבי היצרן והמשפרים, לכן מאוד קשה להצביע על אחת הכי מיוחדת בחבורה. אבל מה שמבדיל את הפלטפורמה הזאת מכל השאר זה האפשרות לשחק איתה בפן העיצובי ולרוב כל מה שתוסיפו לה (בגבול הטעם הטוב) ישתלב מצוין עם המראה הכללי של הרכב. לעומת זאת, קשה מאוד למצוא את אותם החלקים שבאמת יחמיאו למכונית ולא יהרסו את המראה האלגנטי והנקי של ה, כדי שהכל "יעבוד" בהרמוניה אחד עם השני. למטרה הזאת צריך בן-אדם מאוד מוכשר כדי שיוכל לממש את החזון שלו.





דן,בעלים של הרכב שלפניכם, בחר ללכת על קומבינציה המוכרת והקלסית מתחת למכסה מנוע: תוכנת ניהול GIAC X+, קיט יניקה של Neuspeed, מצמד סטייג' 1 של ACT, שורט שיפט של Diesel Greek וצנרת פליטה 3" עם סופית מוחבאת. קוילאוברים של FK Silverline ושימסים לקאמבר -3.5 מאחור מקנים לרכב סטאנס מרושע. כל החבילה יושבת על חישוקי Raderwerks בגימור סגול מסוגנן מדגם RW3 Nobles ברוחב 9" קדימה ו-10" מאחור. דיסקים מחוררים, פחית לכידת שמן של 42draftdesigns ואינלט של APR עזרו לדן להשלים את הבסיס ולהמשיך את הבניה.



גורם ה"וואו" במכונית הזאת נמצא בבחירת תוספות קוסמטיות אשר בצורה אומנותית חוברו ביחד, מעט חלקים מקוריים של GTI נשארו במכונית. הפרונט הוחלף לזה של הג'טה/בורה MKIV, אשר מודגש עם פסי קישוט שחורים עם מרקם מחוספס. כדי להשלים את הפרונט, דן הוסיף ליפ קדמי של בורה 4motion וספליטר של קופרה R. חצאיות צד וליפ אחורי נלקחו מ-GTI במהדורה 20th Anniversary ופגוש אחורי בתקן אירופאי משלים את החלק האחורי של הגולף. בתוך הרכב ישנם מעט שינויים גם כן, ביניהם משענות ראש של חיפושית חדשה והדובדבן שבקצפת - גלגל ההגה של Nardi.


המכונית הזאת משלבת בתוכה קצת מזה וקצת מזה. לדן בבירור יש עין עיצובית והחלקים שהוא בחר עבור ה-GTI שלו גורמות להרבה אנשים להזיל מעט ריר וללא ספק מבדילים אותה מאלפי GTI אחרות בסצינה.


מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה