הרבה מאוהבי היצרן פולקסוואגן מאמינים שהחברה פספסה כאשר לא ייצרה את הג'טה מארק 4 (הבורה כפי שהיא מוכרת בארץ) בגרסת קופה. אחד מהם הוא ג'ון קנטרס (John Kanters) מניו זילנד, שהמחסור בג'טה מארק 4 קופה נתן לו רק יותר מוטיבציה. עם ניסיון עשיר בבניות מיוחדות, כמה מארק 2, ו-3, וונטו קופה מארק 3 עם מנוע 1.8 בי-טורבו וכמה רכבי מסלול, ג'ון היה צריך משהו חדש לסדנה שלו, משהו שיוכח שבנוסף לכל הכשרון המכני שלו הוא גם יודע להיות פחח לא רע בכלל. לפני כמה שנים הוא רכש מנוע מסוג R32:. (בניו-זילנד ישנם רק 32 כאלו). במקור המנוע היה מתוכנן להיכנס לתוך MK2 קופה, אבל ג'ון החליט שה-MK4 שלו, יכולה להיות בסיס הרבה יותר טוב, ותשמש אותו לרכב יומיומי מעולה ונוח.
אחרי שהבורה MK4 נכנסה לסדנה שלו, הוא כבר הפך אותה להיות בעלת הנעה כפולה, ג'ון בנה תוכנית שלפיה הוא מתכנן לבנות מארק 4 קופה, עם מנוע R32, ובנוסף לכל טורבו של חברת גארט GT3582. ג'ון הקדיש לכך את כל זמנו, ואחרי שנתיים של עבודה קשה, זה ניראה שזה הולך להיגמר.
חלקכם אולי מדמיינים את הסדנה שלו, עם עשרות אנשים שעובדים על האוטו שלו, אבל ג'ון התעקש לעשות הכל לבד. מעבודת הפחחות, ועד השיפורים במנוע, ואפילו את צביעת הרכב, הוא עיצב את הרכב שלו בעצמו ולבד, אפילו שלפעמים היה עליו ללמוד איך לעבוד נכון. כמו שג'ון אמר: "אחד הקריטריונים שלי לרכב היה שאני הולך לעשות הכל". אחד החלקים הקשים יותר שהיו לו בפרויקט הוא השמשה האחורית, שהוא פשוט לא הצליח לייצר בגלל הזוויות בפח הרכב. אבל בסופו של דבר, הוא מצאה חברה בסין שהיית מוכנה לייצר לו שמשה חדשה, שתתאים בול, שלא שונה מהמקור.
מה שג'ון יצר הוא בין הבודדים, עם טמבון קדמי מיוחד שהולך להיות כבר גמור, הרכב בהחלט מאד מיוחד. ועם כל זאת ניראה כאילו שכך הוא היה צריך לצאת מהמיפעל.
אז, אנחנו בטוח ניראה אותו שוב, תמשיכו לעקוב.
לרשימה של מה שיש ברכב:
Body / Exterior
- 2003 Euro spec Bora 2.8 V6 4-Motion (RHD)
- Custom coupe conversion
- Custom rear side glass w/ electric pop outs
- OEM HID headlights
- Smoked side repeaters/tails
- Euro-rub strips w/chrome
- Custom 3 door moldings with chrome strips & R logos
- Custom Skoda Octavia mirrors W/memory internals
- Custom MK5 trunk release
- Custom trunk lid with European plate recess
- Custom front bumper
- OEM R32 side skirts
- Caractere rear lip molded in
- Caractere roof spoiler
- BMW M3 rear trunk lip
- OEM Aero Wipers
- 35% tints
Brakes / Wheels
- Front ECS 14.1” rotor with Porsche Cayenne 6 piston calipers
- Hawk brake pads
- Rear stock R32 ventilated brakes
- Custom 20mm adaptors front & 25mm rears
- 18x8” OZ Superleggera ET51
- Continental Extreme contact DW tires
Engine / Transmission:
- Full R32 swap
- 2.8L 4motion transmission
- Integrated engineering rods
- JE 8.5:1 pistons
- Raceware head studs
- Siemens 630cc injectors
- Custom remap by Viper Tuning
- Custom intake w/ 4” MAF housing
- Audi V8 MAF insert
- Southbend single mass clutch kit
- Garret GT3582 turbo 1.07AR
- ATP turbo manifold
- Tial 44mm wastegate
- Tial 50mm BOV
- Custom SRI
- Precision FMIC
- E-Boost street EBC
- Custom intercooler piping
- Devils own water meth injection w custom tank
- Bosch 044 fuel pump
- Integrated engineering surge tank
- Uprated shift forks
- Peloquin front LSD
- ARP ring gear bolts
- Custom 3” V banded exhaust with hidden dual outlets
Interior:
- Recaro leather heated memory seats, both left & right have memory function
- New South oil temp gauge
- New Sough EGT gauge
- New South gauge pod
- MK5 style headlight switch
- MK6 Scirocco steering wheel / airbag
- R32 rocker trims
- R32 brushed alloy trim
- Custom rear body brace
- R32 short shifter
Suspension:
- Weitec Coilovers
- R32 front arms
- R32 Sway bars
- R32 steering rack / Tie rods
- Custom rear adjustable upper / lower arms
- R32 front spindles
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה