יום שישי, 23 בדצמבר 2011

GodziLOW - Sonderklasse on Lowdaily


את הקישור לסיקור הזה קיבלנו מאחד הקוראים הקבועים שלנו והיום אנחנו נשתף בו גם אתכם, כי הרי אתם יודעים, מה שנמוך ו/או מיוחד - יותר ממוזמן ל-HolyManiacs. 
אז נתחיל. מנוע 5 ל', 8 צילינדרים ואפס מרווח גחון. ה-S קלאס הזאת (Sonderklasse) עדיין אינה נחשבת לפרוייקט רציני או ארוך טווח, אבל ללא ספק יש בה משהו מיוחד ששווה להציג אותו. הרכב בבעלותו של בחור בשם וסילי, אשר חיפש לעצמו משהו ישן וגדול, במצב נורמלי פחות או יותר, כדי במהלך החורף לסדר אותה ו"לזרוק" על הרצפה. מאז ומתמיד וסילי אהב רכבים גרמניים איכותיים ומבחינתו כמה שיותר ישן יותר טוב. כיום הוא עובד באחת הסוכנויות של מרצדס במוסקבה. את כל השאר הוא יספר לכם בעצמו.





אהלן, מה שמך ובן כמה אתה?
שמי וסילי, בן 17. תמיד הייתי ותמיד אשאר בן 17.


יש לך תחביבים נוספים מלבד המכוניות?
תחביב הכי גדול שלי זה החברים שלי, מוזיקה טובה, אבל רוב הזמן אני משקיע במכוניות כמובן, זאת הסיבה ש תחום העיסוק שלי קשור במכוניות. אבל למרות שמכוניות סובבות אותי מדי יום, אני לא מתייחס אליהן כמובן מאליו, בשבילי הן אמנות.

איך הרכב הזה הגיע אליך? למה דווקא הוא? מה היה לך לפניו?
אני מזמן חלמתי וחיפשתי סוג כזה של GodziLOW. עברתי על כמה מודעות, בדקתי המון אופציות, אבל שום דבר לא הרשים אותי במיוחד. כשנסענו לראות את הרכב הזה, לא פיתחנו ציפיות מיוחדות. מה גם שבמודעה לא הייתה אף לא תמונה אחת. כשראינו אותה, כמעט קבורה באדמה, הייתה לנו רק שאלה אחת בראש: האם היא תניע בכלל? אבל היה לה אופי חזק - לעזאזל היא הניעה!
שאלתם למה דווקא היא? כי יש לה אופי, היא גרמנייה, בגלל ה-V8 והיא גם מפוארת.
מה היה לפניה? בעיקר רכבת תחתית. בחורף הקודם נסעתי ב-E46 325 turing, לפני שנתיים הייתה לי לאדה 21053, אבל בעיקר נסעתי במכוניות של חברים טובים.





למה בחרת דווקא בכיוון הזה בעיצוב הרכב ואיך תגדיר אותו? לאיזה סגנון אתה משייך אותו?
איזה סגנון?! על מה אתם מדברים? בינתיים היא פשוט נמוכה. אחר-כך נראה איך יילך.



איזה שיפורים ותוספות היו קשים ביותר לעשייה ולמה?
אין כמעט שיפורים, אבל הכל היה די קשה, כי היא עמדה 4 שנים בלי תזוזה (תארו לעצמכם את המצב המכני והקוסמטי שלה) מה גם שהיא נפלה קורבן להתעללויות של בנו של בעל הרכב, אשר לפי הבנתי גרם למכה המכוערת בצד הרכב. עכשיו עובדים עליה כדי להביא אותה למצב נורמלי. כי בינתיים היא "צמח".



(השאלה מופנית לוסילי וחבריו) ספרו לנו קצת על ההנמכה, על התהליך וכו':
וסילי מיד רצה להנמיך את הרכב לרצפה ולשים צמיגים צרים יותר מהמקור ועם חתך נמוך. את הצמיגים מצאנו בלי בעיה, אינטרנט הציע מבחר טוב של צמיגי חורף במידה הרצויה. בקשר להנמכה, היה צריך להמתין קצת, כי לוסילי אין הרבה זמן להתעסק עם זה בגלל העבודה שלו. את תהליך ההנמכה הוא הפקיד בידינו, החברים שלו. וסילי לא רצה לשמוע כלום לא על מתלי אוויר ולא על קוילאוברים, הוא רצה רק להנמיך אותה קצת כדי להשאיר מרווח של 6-7 ס"מ מהרצפה כדי שיוכל לנוע איתה בכבישים בלי בעיות, אבל לנו היו תוכניות אחרות...





-פירקנו את הבולמים הקדמיים וספרנו את כמות הכריכות של הקפיץ והגענו ל-11, הם היו בעובי של אצבע. קודם חתכנו 3.5 כריכות, אח"כ עוד חצי, אח"כ עוד...עם קפיצים אחוריים עשינו אותו הדבר. התוצאה: הרכב "שוכב" על האגזוז וזז עם שפשופים וגירודים תמידיים, ולא רק בצמיגים!






-רגע אחרי שהנמכנו את הרכב והרכבנו הכל בחזרה, יצאנו לסיבוב. המכונית הייתה מעיפה גיצים! כל הזמן! אחרי שנסענו בערך 7 ק"מ, דוד ימני נתלש מהאמצע. עברנו עוד 10 ק"מ, גם השמאלי עף. יום למחרת הרכב לא היה מסוגל לעבור פסי האטה. בסופו של דבר כל החלקים הבולטים השתפשפו והתיישרו והרכב הפסיק לגעת בכל דבר על הכביש. כנראה שננמיך אותו עוד קצת, כי משעמם לנסוע בלי גיצים..!












מה התוכניות שלך לעתיד עבור הרכב?
צריך לשפץ את כל מערכת הקירור, להחליף מנעולים ולסדר נעילה מרכזית, גם פחחות צריך לעשות. משאבות דלק צריך להחליף ולהעביר אותן למקום אחר, הנוכחיים ממוקמים נמוך מדי. פנים הרכב דורש תשומת לב מיוחדת. תיבת הילוכים בטוח יהיה צורך להחליף, לפחות המנוע מסרב למות טפו טפו טפו :))) גם עבודת חשמל יש. קיצר לא חסר. שיפורים כנראה לא יהיו, אלא רק נביא אותה למצב נורמלי.






קצת סרטונים של הרכב ההזוי הזה:




מקור: LowDaily

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה