יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

Golf MK3 - Luck Be A Lady


בשנת 1965, פרנק סינטרה הוציא את אלבומו Sinatra ’65: The Singer Today. זהו אוסף הכולל שירים פופולריים רבים, אבל שיר ספציפי אחד הפך לאחד הלהיטים הגדולים והסמליים ביותר שלו, אותו תמצאו כמעט בכל אלבום "הלהיטים הגדולים" של סינטרה. השיר נכתב ע"י Frank Loesser חמש עשרה שנים לפני-כן ונשמע לראשונה בהצגת Guys and Dolls. השיר נקרא “Luck Be A Lady” והוא מפנה את הזרקורים אל בקשתו של המהמר לקצת מזל כשהוא שם את כספו על השולחן. קולו המעיק של סינטרה טוען כי "a lady doesn’t leave her escort; it isn’t fair, it isn’t nice, ומקווה שהיא לא תדפוק לו ברז. המסר של השיר מוכר לנו היטב בסצנת המכוניות, שבה נדמה לעתים שהמזל לא נראה כמו "ליידי" אלא יותר כמו דוב גריזלי רעב.





ג'ורדן ניקולס פגש לא פעם אחת את הגריזלי הזה פנים אל פנים. מאז שהוא הצטרף לסצנת מכוניות ב-2007, המזל שלו היה בכל מקום אחר חוץ מלהיות לצידו ובכל זאת הוא לא נכנע והמשיך בדרכו. הסיקור של היום הוא יותר היכרות אישית עם ג'ורדן וה-GTI MK3 בצבע Ginster Yellow המקוללת שלו. אם יש דבר אחד שאנחנו אוהבים כאן ב-HolyManiacs זה סיפור טוב יחד עם מכונית טובה והסיקור הזה אינו יוצא דופן. ברור שכולנו נאלצנו להתמודד עם אי אלה תלאות בהיסטוריה של רכבינו, אבל בסופו של המאמר אתם תהיו שמחים שאתם לא הדמות הראשית בסיפור הזה. 

בקיץ 2007 רכש ג'ורדן את הפולקסוואגן הראשונה שלו: ג'טה MK4 מקורית לחלוטין עם מנוע 1.8 טורבו מתחת למכסה וטונות של פוטנציאל. בסתיו של אותה השנה, הוא התחיל את לימודיו בקולג' של אוניברסיטת לואיסוויל, שם הוא פגש בחור חובב VW (למרבה האירוניה אותו הבחור הכיר לו את סצנת פולקסוואגן) והוא התחיל לעודד את ג'ורדן להצטרף למפגשים מקומיים כדי שיכיר חובבי פולקסוואגן אחרים. במשך שנה וחצי הבאות הוא הפך לחלק מהצוות של LouisvilleVW.org והתחיל להשתתף במפגשים סביב המערב התיכון (Midwest). באביב 2009 ג'ורדן תכנן לנסוע לאירוע גדול הראשון שלו: Southern Worthersee. למרות שמכוניתו הייתה די מקורית, מלבד קיט יניקת אוויר קר ותוכנת ניהול סטייג' 1, הוא היה מאוד נרגש לפני יציאתו לנסיעה לאירוע הגדול. שבוע לפני יציאתו למפגש, ההתלהבות שלו יחד עם הפגוש הקדמי של רכבו נפגעו ממכה שנראתה בדיוק כמו וו גרירה בנגרר של אביו. תאונה מס' 1: מכה מהרכב של אבא לתוך הפגוש של רכבו בחניית ביתו. במקום להתבכיין ולהתמרמר, הוא לקח את הרכב ל-SOWO (קיצור של Southern Worthersee) ועשה שם חיים. מכה קטנה בפגוש זה שום דבר, נכון?


הוא נסע בג'טה שלו עוד כמה חודשים, הרכיב לה קוילאוברים וביקר איתה בעוד כמה מפגשים, עד שהחליט למכור אותה באפריל 2010 ובמקום זה לקנות גולף MK3 GTI נקיה בצבע צהוב, עם מנוע VR, צנרת פליטה וסט בולמים/קפיצים. מיותר לציין שג'ורדן היה נחוש בדעתו לקרוע שוב את הכבישים הרריים של ג'ורג'יה בדרך ל-SOWO 2010, שהיה אמור להתקיים בעוד חמישה שבועות. שבוע בלבד לפני SOWO, ג'ורדן היה במחסן ועבד שם, אחרי שהוא יצא החוצה כעבור כמה שעות הוא גילה שהגריל שלו מעוך, מכסה מנוע מכופף, פנס סדוק, איתותים מרוסקים ושום פתק על השמשה. תאונה מס' 2: פגע וברח מס' 1 (כן כן, קראתם נכון..). אז מה עושים? נוסעים ל-SOWO בפעם השניה ברציפות במכונית פצועה.

אחרי שג'ורדן חזר מג'ורג'יה, הוא החל במסע קניות של החלקים במטרה לתקן את הבייבי השבורה שלו. הרצה קדימה עד אוקטובר 2010: המכונית נראית נהדר ומוכנה לנסיעה לאירוע על האש Louisville VW BBQ. בלילה שלפני, עזב ג'ורדן את מכוניתו במגרש חניה של המסעדה בה הוא עבד, בזמן שהוא יצא עם כמה חברים. בבוקר של יום הפיקניק, הוא חזר לחניה כדי לאסוף את המכונית ולנסוע לעל האש (אתם כבר יודעים לאן זה הולך...) וגילה שהיא נפגעה ע"י נהג שיכור שעזב את המסעדה בלילה הקודם. תאונה מס' 3: פגע וברח מס' 2. למרבה המזל, האיש הפוגע התקשר לג'ורדן יום למחרת כדי למסור לו את הפרטים ולהתנצל, אבל זה עדיין לא הופך את זה לפחות כואב. שוב, ג'ורדן לקח מכונית הרוסה למפגש.



במהלך החורף, הוא הרכיב את המכונית שלו בחזרה יחד עם קצת עבודה במוסך פחחות מקומי (הסרת אנטנה והחלקת שפריצרים של המגבים במכסה מנוע), התקין פגוש קדמי בתקן אירופאי שנצבע בצבע הרכב וצבע את שאר המכונית. בינואר 2011, לפני שהוא הכניס את הרכב לפחחות וצבע בתחילת מרץ, אבא של ג'ורדן (שוב) "שיחק אותה" עם הטנדר הענקי שלו, כאשר הוא לא חישב נכון את הזווית ביציאה מהחניה. תאונה מס' 4: מכסה מנוע ופגוש מרוסקים, באדיבות אבא. אם עד עכשיו לא הזלתם דמעה בשלב זה, אתם פשוט חסרי לב. איך זה יכול לקרות שוב?!? עם כל התסכול שהתחיל להשתלט על ג'ורדן, הוא הסתכל על הצד החיובי ונשם לרווחה כאשר המכונית נכנסה לבסוף לעבודת פחחות בתחילת מרץ. 

הרכב יצא כל-כך נקי וטרי אחרי 3 ימים ויותר מ-100 שעות עבודה של 4-5 אנשים במהלך סופ"ש שלם. מרוב שמחתו, ג'ורדן זינק על סט ג'אנטים רציני הראשון שלו מדגם SX במידה 17X8 תוצרת Ronal. זה קרה באמצע מרץ, ואז הוא הגיע עם רכבו במלוא תפארתו למפגש Water By The Bridge, אירוע מאוד פופולרי בלויסוויל אשר נערך על גדות נהר אוהיו בהנחייתם של Grossman Tuning ולמעשה זה האירוע שפותח את עונת המפגשים מדי שנה. הלוחם הצהוב של ג'ורדן זכה לכמות מדהימה של תמונות ותשומת לב והילד לא יכל להיות יותר מאושר. ..עד השבוע הבא. 1 באפריל (צחוק הגורל?) תוך כדי שהוא יוצא מחנות לחומרי בניין, ג'ורדן שומע צליל שגורם לליבו להפסיק לפעום. תאונה מס' 5: גברת נכנסה ברוורס בצד המכונית. חודש לפני Southern Worthersee. שוב. כולם היו בטוחים שמדובר בבדיחת ראשון באפריל כאשר ג'ורדן רשם בסטטוס שלו בפייסבוק שהרכב שלו היה מעורב בתאונת דרכים בפעם החמישית. הייאוש של ג'ורדן הפך לצחוק, הוא לקח את הרכב שלו שוב למוסך פחחות, הפעם להחליף כנפיים, דלתות ועוד כמה דברים מסביב. הפעם, הרכב היה מוכן לפני SOWO (הוא אפילו הספיק להתקין קוילאוברים) כך שהוא סוף סוף קיבל את ההזדמנות לקחת את מכוניות הלא שבורה ל-Southern Worthersee.



עם המכונית במצב בתולי עם צבע חדש, סטאנס וגלגלים יפים, ג'ורדן יצא אל המסע צפונה בן 5 שעות לשיקגו, לאירוע ה-Midwest Treffen שהתקיים באוגוסט האחרון. עברו 4 חודשים מאז התאונה האחרונה והוא התחיל להתרגל לעובדה שיש לו מכונית מושלמת ואז קרה הבלתי יאמן. תאונה מס' 6: הוא נכנס באריה בדרך הביתה משיקגו. בסדר, בסדר. אולי זה לא היה אריה אבל עד היום ג'ורדן נשבע שפנסי ערפל ואיתותים נופצו ו"זה" השאיר שריטות ענקיות על הפגוש שלו, שנראות גדולות יותר מאלה שחתולת בית מסוגלת לעשות. 

מזל ממש לא היה לצידו של ג'ורדן ניקולס ולא התנהג אליו כמו "ליידי", אבל עדיין יש לו תוכניות עבור המכונית שלו. זוכרים בתחילת הסיקור כתבנו שה-GTI הזאת מקוללת? בטח רובכם תוהים למה לעזאזל הוא פשוט לא מוכר את הנבלה? תגובתו? יש לו תוכניות לחורף הזה והוא מתכוון להפוך את המכונית מ"טובה" ל"מצוינת". הוא פשוט מסרב להיפרד ממכוניתו ואנחנו מורידים בפניו את הכובע. צריך להיות בן-אדם מאוד חזק נפשית ואמיץ כדי לא לשים שלט "למכירה" על הרכב ופשוט להתרחק ממנו. 



מקור: The Drive Life

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה