יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

Honda Civic hatch - Purple Nurple


אם אתה חובב רכב אתה וודאי יודע שהמוניטין של קהילת הונדות, איך לומר זאת בעדינות...שנוי במחלוקת. זה לא בגלל שאלה מכוניות רעות, כי למען האמת הן מצוינות! אפשר לקנות אותן יחסית בזול, שוק אפטרמרקט לרכב הזה פשוט בלתי נתפס ובעיקר לא יקר, כך שאם חפצה נפשכם בלשפר אחת - השמיים הם הגבול. ובואו לא נשכח את האמינות הבלתי מעורערת שלהן. הבעיה מתחילה כאשר ילדים שהולכים לראות "מהיר ועצבני" מחליטים פתאום שהם פשוט חייבים להתקין בודי-קיט ענק וספויילר כדי להתמודד עם תוספת הכוח שהרכב קיבל אחרי הצפיה בסרט. ואם להיות לגמרי כנים, למרבה הצער אפשר לראות את ההשפעה השלילית הזאת חודרת לקהילות רכב אחרות באותה מידה בדיוק.





ואז יש לנו את הסיוויק האצ'בק הזאת שנת 92, אין בה שום דבר שגרתי או אפילו בינוני. החל מצביעה בגוון סגול סאטן ועד ל-fitment הסופר-אגרסיבי של הג'אנטים. הפרונט של הרכב מונח על חישוקי Cragars במידה 15X8 עם אופסט מינוס 32 ואילו החלק האחורי "שמן" בזכות Diamond Racing steelies במידה 15X10 עם אופסט מינוס 25. הרכב מונמך סטטי עם קוילאוברים, ובשביל להיות כל-כך נמוך ולא לאבד את יכולת הנסיעה, בוצעו ברכב כמה שינויים קיצוניים, כגון הרמת מנוע למעלה ב-2 אינץ' בעזרת תושבות מיוחדות בהזמנה אישית. כמו-כן אי-אפשר להתעלם מהחלק האחורי של הרכב, עם כנפיים מתוחים ב-1.5 אינץ' וקאמבר חולני של מינוס 8 מעלות. אם זה לא מפיל לסתות, אז אנחנו לא יודעים מה כן..



כמות החלקים עבור הרכב הזה שיוצרו בהזמנה אישית + כמות החלקים הנדירים ביותר שקשה מאוד להשיג, יכולים בקלות לגרום לכל שונאי הונדות להעריך אותו. לדוגמה, מהדורה מיוחדת של מושבי Buddy Club Racing,  ידית הילוכים בעבודת יד, ספוילר אחורי של Spoon ומראות צד מקארבון, של Spoon גם כן. קוילאוברים של GC כוונו למצב הנמוך ביותר והאגזוז המקורי הורם מעט למעלה. סיוויק הזאת היא ללא ספק ייחודית, ותסכימו שזה מאוד קשה בקהילה הזאת.













מקור: Klutch Republik

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה