יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

Phat DUB: MK2 GTI Edition One


הנמכה סטטית, צבע סגול עמוק, תא מנוע נוצץ וחישוקי 17" של מרצדס מדגם Segins. כל אלה ללא ספק ימשכו תשומת ליבכם כאשר תעברו ליד ה-GTI הזאת. הרכב הזה עבר החלקה וניקוי של כל דבר "מיותר" מבחוץ, אבל עדיין, קווים מקוריים של הרכב נשמרו. משם גם התחיל הפרוייקט: ניקוי חיצוני תוך שמירה על המראה המקורי של GTI Edition One. וכך זה התחיל: ידיות בדלתות, פנסי צד ואנטנה הוחלקו. דלת תא המטען נוקתה והוחלקה גם כן, לא לפני שמגב האחורי נזרק לפח. מלבד הפח, גם חלקי פלסטיק זכו להחלקה וניקוי, בייחוד פגוש קדמי ואחורי. פנסי צד הממוקמים בפגוש קדמי הוחלקו ושולבו בתוך פנסי ערפל. כדי להשלים את המראה הנקי באמת, הורכב ברכב גריל ללא סמל. גריל השחור הזה מקנה לרכב את המראה הסולידי, והוא משתלב נהדר עם הצבע סגול עמוק המדהים.







לאחר עבודה אינטנסיבית על הצד החיצוני של הרכב, הגיע הזמן שהבעלים יתחיל להנות ממנו. אך למרבה הצער, לאחר שנה וחצי הרכב היה מעורב בתאונת דרכים. היה צורך לצבוע את הרכב מחדש. סיבה מצויינת לנקות ולגלח את תא המנוע, וכאשר המנוע נמצא בחוץ - זה מקל משמעותית לבצע שיפוץ שלו. אדווין, הבעלים של הרכב, לא רצה להסתפק רק במראה של הרכב, הוא גם רצה לתת לו קצת מהביצועים. הוא פירק את המנוע, והגדיל את הנפח המקורי 1.8 ל' ל-1.9 ל', בנוסף הוחלפו סעפת יניקה ופליטה. ברכב בוצעה הסבה לקרוברטור, ואם כבר בביצועים עסקינן - הותקנו במנוע קרבורטורים של ימאהה R1.



כל החוטים הוסתרו במהלך העבודה, כדי לקבל את המראה הנקי. כדי להשלים את המראה הנקי מתחת למכסה מנוע, מנוע ותיבת הילוכים נצבעו ואליהם נוספו חלקי כרום. אדווין החליט לסיים את המראה הנקי והקלאסי של גולף כולה בעזרת הנמכה עם קוילאוברים של Weitec, אשר מקרבים מעולה את הרכב לאדמה. אבל להיות נמוך זה לא מספיק אם אין לך ג'אנטים נחמדים. לכן אדווין רכש סט חישוקי 17″ Mercedes  Segins והלביש עליהם צמיגים במידה 185/35.





עכשיו הרכב נראה כמו Phat DUB אמיתי מבחוץ, נשאר רק לרענן את האינטריור. אדווין מאוד רצה לשמור על הפנים במצב המקורי, לכן הוא החליט רק לרפד את המושבים בעור וכל השאר להשאיר מקורי. גם במשימה הזאת אדווין נעזר באלמנטים של מרצדס, כדי לבחור את צבע העור הנכון כדי שיתאים לצבע הרכב, הוא פנה לסוכנות של מרצדס ושם, בקטלוג ריפודים, הוא עשה את הבחירה. 



כדי לבנות את המכונית ולהביא אותה למצב שלה כיום, נדרשו 4 שנים. בין כל שלב חדש בפרוייקט שלו, הוא ביקר במפגשים ואירועים מוטוריים שונים כדי לקבל השראה ולשאוף רעיונות, כדי שיוכל להשתעשע עם ה-Edition One שלו.































מקור: DubNutterz

2 תגובות:

  1. איך מנכנסים לרכב אם אין ידיות מבחוץ?!?!?

    השבמחק
  2. יש מנגנון מיוחד לפתיחת דלת שמקפיץ אותה החוצה..

    השבמחק