יום שני, 19 בדצמבר 2011

MK1 Rabbit - New-York style


פולקסוואגן ראביט MK1 שנת 1983 הזאת הגיעה אלינו מאנגליה ובזכות צבעה המיוחד וכמה אלמנטים של גולפים אמריקאיים, מתקבל כאן ארנב די מיוחד. בעלים של הרכב, ג'ק סמית', שמר על הסגנון השמרני OEM בעיצוב הרכב, אולי רק הספוילר של Zender מעט לא משתלב בתמונה. אגב, חלק מהתמונות צולמו עוד לפני שפגושים חדשים הותקנו ברכב. אבל בואו נדבר קצת על הרכב עם ג'ק עצמו.





מתי ולמה קנית את הרכב הזה?
קניתי את הרכב בתחילת 2009. נמאס לי מהפולו שהיו לי. חבר שלי מכר באותה התקופה את ה-MK1 הזאת במחיר מצחיק, אז החלטתי לקנות אותה. בנוסף מאז שהייתי קטן תמיד רציתי לקנות MK1.


היו לך כוונות להפוך את הרכב הזה לרכב פרוייקט?
תמיד היו לי רעיונות בראש לגבי איך שהרכב שלי יראה או ייסע. רציתי שהוא יהיה נמוך, עם ג'אנטים נחמדים. אבל היו כמה דברים בדרך שהפריעו לי להגשים את זה.




היו לך פולקסוואגנים אחרים לפני זה?
היו לי 3 פולו MK3, שתיים מהם קופה ואחת סדאן. כמו כן הייתה לי גולף MK3, השתמשתי בה בכל התקופה שעבדתי על ה-MK1, אבל אח"כ נפרדנו.


אילו עוד רכבים היו בבעלותך?
פעם הייתה לי רנו 5, אבל זה היה ממש מזמן.




היו לך רכבים מיוחדים, משהו נדיר?
לא, אבל לא הייתי מסרב לאיזו טויוטה קורולה AE86.


ה-MK1 הזאת, היא הדיילי שלך?
כן, אבל אני לא נוסע הרבה.




היית מגדיר את עצמך כחובב פולקסוואגן מושבע?
אני חושב שכן, אבל אני אוהב גם רכבים אחרים, לכן אני מבקר במפגשים ואירועים מוטוריים שלא קשורים רק לפולקסוואגן.


מתי התחלת לשפר את הגולף?
כמעט מיד אחרי הקניה. עברתי טסט עם הרכב, שילמתי אגרה ואחרי שבוע הרכב כבר היה מונמך עם קוילאוברים ונעל ג'אנטים Superlite במידה 13X7.


לפני שהתחלת את הפרוייקט, חשבת לאן אתה רוצה לקחת את זה? איזה סגנון רצית להציג כאן?
תמיד הייתי חובב של USDM, אבל אף פעם לא התקנתי שום חלק אמריקאי בפולו שלי. אחרי שקניתי את ה-MK1, מיד התחלתי להזמין חלקים מארה"ב כי החלטתי שאני רוצה את הרכב בסגנון אמריקאי.




מי או מה נתן לך את ההשראה לעשות את הדברים שיש לך על הרכב?
אף אחד לא נתן לי השראה. אבל היו אנשים שעזרו לי במהלך הבניה. למשל, חבר שלי ריקי תמיד דאג לכוון אותי למסלול הנכון ושלא אסטה ממנו.


מי עזר לך להרים את הפרוייקט?
אבא שלי, חברים שלי (נתן, ריקי, קייל ושכן ברי) ואנשי פורום שעזרו לי עם כל מיני בעיות.


היו בעיות במהלך הבניה?
כן, וודאי. אין פרוייקט בלי בעיות בדרך. קצת הסתבכתי עם תיבת הילוכים ומצמד, אבל הכל כבר מאחוריי, הסתדרתי עם זה.




אתה מרוצה סה"כ מהמכונית?
בכללי כן, אבל יש כמה דברים שהייתי רוצה להחליף, כמו מכסה מנוע, דלתות ולהחליף פרונט ל-Westy שאמור להגיע בקרוב.


מה התוכניות שלך לגבי המכונית?
לפני האירוע Westmoreland אני רוצה להחליף מכסה מנוע, דלתות, אולי קצת פחחות וצבע פה ושם. אולי אני גם אחליף קוילאוברים, כי הכבישים בשפילד פשוט זוועתיים. אני גם רוצה לסדר את האינטריור ולהחליק חורים של תושבות הפגוש.


אתה לוקח חלק פעיל באירועים שונים? כלומר הגשת מועמדות לתחרות כלשהי? אם כן - באיזה אירוע השתתפת ומה היו התוצאות?
בינתיים לא השתתפתי באף אירוע כמתחרה, אבל אני מקווה שזה יקרה בעונת האירועים של 2012.




חשבת על פרוייקטים אחרים לעתיד?
הייתי רוצה לבצע שחזור מלא של גולף MK1 אחרת, אבל בינתיים אני מאוד לחוץ בכסף, מה גם שאני לא ממש מוצא מקום לעבוד על הגולף הנוכחית.


איזו עצה או טיפ אתה יכול לתת לאותם האנשים ששוקלים לבצע פרוייקט דומה?
תעשו את זה, זה כיף! בסופו של דבר אתם תקבלו מכונית ייחודית ושונה מכל השאר. אבל זה גם יכול להביא אתכם למצב של ייאוש וסטרס אם משהו ישתבש בדרך.


מה אתה הכי אוהב ברכב שלך?
אני הכי אוהב איך שהרכב שלי יושב. הקדשתי המון חשיבה לכל העניין של ג'אנטים והנמכה, ועדיין אני חושב איך להנמיך את הרכב עוד קצת.
















מקור: Torquevw

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה