יום שני, 19 בדצמבר 2011

Sexy Japanese Hatch


מזמן לא יצא לנו לפרסם איזו EK9 נחמדה אצלינו בבלוג, ולא יכולנו לחשוב על מועמדת ראויה יותר לתפקיד הזה מאשר ההאצ'בק הזאת של מארו מארץ השמש העולה. אחרי שראינו את התמונות של ה-Type-R הזאת לראשונה באחד הסיקורים של אירוע K-Day, די התאהבנו בו, היא ללא ספק אחת הנקיות שיצא לנו לראות. אז הנה יש לנו סט תמונות מצוינות שצילם שוטה (כבר יצא לכם לראות את הצילומים שלו אצלינו). למרבה הצער, בשל מחסום השפה, לא יכולנו להביא אליכם יותר מדי פרטים על הסיוויק הזאת, אבל יש לנו טונות של תמונות בשבילכם.





אם תשאלו או תחפשו באינטרנט מהו שם של הג'אנטים האלה - לא ייצא לכם מזה כלום. כי פשוט לג'אנטים האלה אין שם. וזה כי כאשר מארו רכש אותם בזמנו במכירה פומבית של Yahoo יפן, נאמר לו שזהו סט יחידי שיוצר. בכל מקרה, המידות שלהם הם 16X8 עם אופסט 10 מקדימה ו-16X9 עם אופסט 17 אחורה והם עטופים בצמיגי 165/45/16 ו-195/45/16, בהתאמה. כמו-כן הרכב מונמך סטטי עם קוילאוברים של Zero Fighter, בתוספת של זרועות קאמבר בהזמנה אישית קדימה ואחורה.



וודא שאתם מגלגלים את העמוד עד הסוף למטה כדי לראות את כל התמונות, שם גם אתם יכולים לרשום מה דעתכם עליה. בנוגע אלינו, אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מאשר מכונית בנויה בצורה פשוטה ונקיה וה-EK9 טייפ-R הזאת היא דוגמה טובה לכך. 





































מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה