יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

Sexy with a Capital .:R : The EastCoastSteeze .:R32


מאז שהופיעה לראשונה באולמות התצוגה בשנת 2004, פולקסוואגן גולף R32 הפכה להיות אחת מהרכבים היותר מוכרים והיותר נאהבים בסצנת הרכבים ב-10 שנים האחרונות.  עם מראה קלאסי, הנעה של כל ארבעת הגלגלים, אינטיריור שהושפע מעולם המרוצים שעוצב על ידי חברת Recaro המוכרת, וכמובן מנוע VR6 האהוב בנפח 3.2 ליטר עם 250 כ"ס אטמוספריים, הפכו את הרכב הזה לפלטפורמת שיפורים בין המועדפות ביותר בעשור האחרון על ידי אנשים רבים.  עם מתלים שמקויילים למסלול היישר מהמפעל, מכונית ההאצ'בק הקטנה הזאת נבנתה להיות רכב נהיגה טהור. בנויה להכנס, לבלום, להאיץ ולצאת מכל סיבוב ועיקול שיעמוד בדרכה. עם כל הקיול האגרסיבי, ואיכות הרכבה מהגבוהים בשוק, הרבה מבעלי R32 מעדיפים להשאיר את הרכב הזה מקורי כדי לנהוג בו כמו שהוא נועד להיות: אגרסיבי, מתקשר ומהנה. אבל חלק קטן מבעלי הרכבים החליטו לקחת את הרכב שלהם שלב אחד קדימה, ולתת לו את היופי שיתאים לאופי שלו.






Pat Shaughnessy  הוא מאותם האנשים בעלי תשוקה רבה גם לאופי וגם ליופי. לפני שרכש את ה-R32 שלו הוא היה בעלים של גולף מארק 4 GTI  בעלת מנוע 1.8T וכאשר השתעמם הוא הגדיל את נפח המנוע ל-2 ליטר, את המזרקים ל630CC  ואת הטורבו לT3/T4 היברידי שנתנו לרכב יותר מ-400 כ"ס בגדישה של 20PSI וקצת פחות מ-700 כ"ס בגדישה של 32PSI, מטורף אתם חושבים? ובכן כן. חלק גדול מאוהבי הסצנה יכולים לחשוב שזה בזבוז וזה אפילו דיי מיותר, אבל פאט ידע שהוא רוצה להנות משני העולמות שנבנו על שילדה גרמנית. לא רק שהרכב היה יכול להגיע לתוצאות על המסלול, אלא גם ידע להיות מדהים גם אם הוא עמד בצידי הכביש. אומנם זה לא תמיד מתאפשר להנות משני העולמות בו זמנית, אבל תשאלו כל אחד שמכיר את פאט ותשמעו את אותה התשובה, ש"קונבנציונלי" זה מושג שפאט פשוט לא מכיר. מרעיונות העיצוב שלו ועד ליישום שלהם על האוטו, פאט הצליח לדחוק את הגבולות וגרם לכל אחד לאהוב לשנוא אותו. 





כאשר הוא מכר את הגולף המקורית שלו במפגש Waterfest בשנת 2010, הוא כבר ידע מה הולך להיות הפרוייקט הבא שלו. הוא מאוד אהב את המרכב של המארק 4, אבל הוא ידע שהנעה כפולה תעזור לו מאוד בימי החורף הקפואים שבניו-אינגלנד, אז הבחירה שלו הייתה ברורה: פולקסוואגן גולף R32 שנת 2004. התוכנית המקורית שלו הייתה מאוד בסיסית, להשאיר אותה כמה שיותר פשוטה, כמה שיותר מקורית עם כמה אקסטרות, אבל לנהוג בה בצורה הכי נמוכה שהנסיעה היומיומית תאפשר לו. מיותר לציין שהוא עמד ביעדים של הרעיון שלו. אחד הדברים שפאט רצה לעשות ברכב זה להתקין מערכת Air Ride, אבל הגולף שקנה כבר הייתה בעלת מערכת הזאת מבעלים קודמים, אז כאשר מחק את זה מהרשימה הוא החליט לעבור לדבר הבא - נעליים חדשות לאוטו שלו. 




הסט הראשון של הגלגלים שהוא בחר היה סט של חברת Tracer Tech 2', סט שנחשב למאוד נדיר ואהוב על ידי מעריצים רבים, כולל אותנו. הגלגלים עברו טיפול פוליש שהבריק אותם אבל לאחר תקופה הם צברו ליכלוך שהיה כבר קשה להוריד, באותו הזמן הוא החליט לקחת אותם לניקוי וצביעה מחדש בצבע לבן עם נגיעה קלה של צבע נאון ורוד, צבע שפאט מאד אהב כיוון שהוא השתלב מאד יפה עם הצבע כחול עמוק של הרכב. אבל הקושי העיקרי שהיה לו עם הרכב הוא הרצון לבלוט עוד יותר, והדבר הנכון לעשות היה לקנות סט של ONE OFF, עם התאמה מיוחדת למידה המבוקשת  18X8.5 מקדימה ו-18X10 מאחורה (אלה הגלגלים שניתן לראות בתמונות). אבל בימים אלה הגלגלים כבר נמכרו, וכרגע פאט מתעסק בלעצב גלגלים חדשים שיהיו מוכנים לעונת המפגשים הבאה.
לאחר שהפך את מראה הרכב שלו למה שהוא היום, פאט הולך להשביע את הרעב למהירות שנוצר לו בכל הזמן הזה שעבד על עיצוב הרכב. תהיו מוכנים שבעונת המפגשים הבאה אנחנו נראה את הרכב של פאט אחרי כל שאר הדברים שברשימת הרעיונות שלו, מעיצוב הפנים ועד שיפורים במנוע, וכמובן עוד הרבה הפתעות.




נלקח מהאתר Canibeat



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה