יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

CHECKS CASHED, NECKS BROKE


יופי וכח לא תמיד ניתן למצוא באותה חבילה, אלא אם כן אתם חולי הגה שרואים את הסמל M על הרכב, ואז אתם יודעים שאת כל החוקים אפשר לזרוק מהחלון. מורשת רכבי M נוצרה עוד משנות ה-80, בזמן שהטכנולוגיה לא הייתה אפילו קרובה למה שיש היום. אפילו אז ה-E30 M3 הייתה בין הרכבים המובילים באותה תקופה, ובמשך השנים הסמל M השתבח כמו יין, ורק נהיה טוב יותר. דגם ה-E46 הוא אחד מהעיצובים היותר יפים שיצאו לסדרת ה-M, הפרונט האגרסיבי, התחת של הרכב מספיק רחב כדי לגרום לנו להבין שזה לא עוד סתם רכב. באותן השנים שיוצרה ה-E46 מנוע ה-S54 היה אחד מהמנועים האטמוספריים המובילים ביותר שהיו ל-BMW, שהגיעו עם 340 כ"ס ועם מספיק מומנט כדי לגרום לכם להדבק למושב. ואפילו בימים אלה הביצועים של המנוע הזה עדיין נחשבים לגבוהים מאד. 




זה היה מובן מאליו ב"דרכו של אריק" להוסיף לרכב הזה צנרת כדי שהוא גם ישמע בהתאם. אריק כבר בנה תכנית שלמה שבה יוכל להגדיל את הכוח של הרכב הזה. על הרכב הורכבו בולמים של חברת Tein SS וקיט קאמבר שהגיע עם הרכב, אלה החלקים אשר סללו את הדרך למה שיבוא. ואחרי קצת עבודה וכמה התאמות מצאו את עצמם גלגלים מחברת Beyren ממלאים את המקום שלהם, שנתנו לרכב מראה נקי וקלסי. 


עכשיו כשהרכב שלו ישב טוב על הגלגלים החדשים, והבולמים המקויילים, הפרונט היה הדבר הבא שאריק הולך לשפר, מהר מאד טמבון של דגם ה-CLS מצא את עצמו על הרכב אחרי שעבר צביעה בצבע הרכב. מה שהפך את המראה הכללי של הרכב למפלצת מסוג אחר, זהו טמבון מאד נקי ומאד מסודר, ותוספת של ספליטר CF רק מוסיף לו. הדרך היחידה שניתן לתאר את הרכב הזה למישהו שלא ראה אותו אף פעם, שהרכב ניראה כמו טורף שרק מחכה לטרף שלו. 


להאיר את הדרך זה תמיד דבר חשוב, מה שגרם לחברת Umnitza לספק פנסים שרק חידדו את מראה הטורף של הרכב, בכל סצנת הסיוויקים ושאר הדגמים כולם נוטים לשכוח שפנסי האנג'ל אייז נולדו ונוצרו בחברת BMW. אבל הפרונט של הרכב זה לא הדבר היחיד ששמים לב אליו כאשר רואים את הרכב, מאחור ניתן למצוא את תא המטען של ה-CLS מקארבון. אפשר להגיד שזה היה פשוט הכרחי להחליף בהתאם לפרונט CLS שהיה לרכב. תא המטען של ה-CLS מושך את הקווים של האוטו ומשלימים אותו בצורה כמעט מושלמת. 



את רוב זמנו אריק צריך לבלות בנהיגה על המושבים של הרכב, שמגיעים עם תמיכה לרגליים שניתן לכוון, ועם הרבה פינוקים שמקנים תחושה גדולה מאד של נוחות. אריק לכל זאת הוסיף כלוב התהפכות, וריפד את כל האינטיריור בריפוד של חברת CF כדי להוסיף למראה האינטיריור הנקי שלו.


לא כולם יכולים להסכים עם ההגה שמתנתק בלחיצת כפתור, או עם הכלוב התהפכות שלו או אפילו עם הבחירה של הגלגלים שלו. אבל כל מי שמכיר את אריק ורואה את הרכב שלו מבין שטוב שיש אנשים שאוהבים את מה שהם נוהגים בו. אז מי שמכיר אותו, ומכיר את הסגנון שלו יודע שהוא אוהב ששומעים את המנוע עם צנרת רועשת, ולנסוע הכי נמוך שאפשר, הכי רחב שאפשר, ועם כל זה להיות מוכן לעלות על מסלול בדקת קריאה. 



נלקח מהאתר: http://www.fckyourcrew.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה