יום שישי, 27 בינואר 2012

Stradale and Scuderia


בארץ ובעיקר בעולם לא כזה פשוט ועד לבלתי אפשרי להעלות רכב שנבנה במיוחד למסלול מירוצים על הכביש, הפעם אנחנו מביאים לכם סיקור קצרצר על צמד פרארי הזה, אשר המטרה שלהם לתת לבעלים של הפרארי גרסה חוקית לכביש של הרכב מסלול שלהם, לאותם האנשים שהעדיפו פשוט לא להתחרות אלא פשוט להנות מהיופי ומהעוצמה ביום יום אולי אפילו בדרך לעבודה. 


פרארי פיתחה רכבי ייצור סדרתי קלים יותר וחזקים יותר תוך כדי שמירה על פנים רכב מאופק ושילדה שיכולה לספוג מכה של תאונה. למי שעדיין לא הבין אנחנו מדברים על הדגמים: Ferrari Stradale וה-Ferrari 430 Scuderia. ואלה הגרסאות הקלות והמנופחות של הפרארי 360 וה-430. 


הסטראדל והסקודריה הם התשובה של פרארי לדגם ה-RS של פורשה, ולדגם הסופרליגרה של למבורגיני. והם נוצרו לתת לחולי הגה הרגשה הרבה יותר קרבית מהרכב האקזוטי שלהם. אז אם אתם בעלי הון ורוצים רכב אקזוטי ליום יום אלה בהחלט לא הרכבים בשבילכם. האם אפשר לקבל חווית נהיגה וחווית נסיעה באותה חבילה? עם הדגמים האלה, אין שום דרך אחרת. כל אבן וכל עיקול קטן בכביש מועברים ישירות להגה הקשיח, קפיצים מטיטניום ומרכיבים אחרים שנלקחו היישר מעולם המירוצים.


השליטה הרבה יותר קלה - המכונית שוקלת כ-110 ק"ג פחות. עם ברקסים קראמיים אשר מגיעים בתור סטנדרט בדגמים האלה, וגלגלי 19 אינצ' אשר יוצרו במיוחד לדגמים האלה, בהחלט הופכים ללא שום ספק את הרכבים לעוף מוזר שנוסע על הכביש. הרכבים האלה מאוד דומים לתחתית של סירות תצפית מתחת למים שניתן למצוא באילת, רק שכאן לא רואים שום דבר כאשר מביטים למטה, אבל שומעים ומרגישים כל חתיכת חצץ אשר עפה מתחת לאוטו ופוגעת בתחתית הקרבון הרגישה. 


והרעש... תודה לאל שלרכבים האלה יש צנרת פליטה ויניקה אשר מטשטשים את הרעש סביב, והופכים בסקודריה את המנוע 8 צילינדר לסימפוניה לאוזניים. הסקודריה מגיעה עם 508 כ"ס לעומת הסטרדל אשר מגיעה עם 420 כ"ס. ולמרות שהסקודריה היא דגם חדש יותר והרבה יותר מהיר ומנופח, הרבה מהמעריצים של דגם הפיורנו (Fiorano) מעדיפים את הסטרדל. 




אז מה שנישאר אחרי התמונות, זה רק לראות את הסירטון ולהנות. וכמובן תרגישו חופשי להגיב :)



נלקח מ: Egarage

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה