יום שישי, 27 בינואר 2012

Best Of Both Worlds


מראה או פונקציונליות? זו השאלה שרבים מאיתנו שואלים את עצמינו אחרי רכישת המכונית החדשה. בעוד שרובנו בוחרים ללכת בנתיב של "המראה", ישנם בחורים כמו קרסון שלא מוכנים להתפשר על המראה לטובת הביצועים או על הביצועים לטובת המראה. אולי האיבו שלו לא הכי נמוכה או הכי מהירה, אבל עם מנוע 2.3 ל' BR (קיצור של Buschur Racing) סטייג' 3 סטרוקר שמספק 430+ כ"ס לגלגלים וסט אגרסיבי של חישוקים במידה 18X10.5 מסביב, יש לה בהחלט מה להראות לאיבו אחרות בקטגוריה של "מראה" ו/או "פונקציונליות". אחרי כל הנאמר, זה המקום בו הדברים מגיעים לסיומם. קרסון מחזיק באיבו שלו די הרבה זמן, וכעת הוא ככל הנראה מתחיל לפרק ממנה את כל התוספות לפני הפרידה ממנה. 







לקרסון יש בעיה: קשה לו להיות עם סט אחד של חישוקים יותר משנה. מאז שהאיבו בבעלותו, הוא למעשה החליף כבר 4 סטים: Work XD9, AME TM02, VOLK TE37SL וה-SSR SP1 המדהימים בגימור כסף ספקטרום, במידה 18X10.5 כאמור עם אופסט 25, העטופים בצמיגי Kumho Ecsta SPT במידה 245/35/18. כדי לבלום את המפלצת בעלת כ-430 כ"ס, קרסון נעזר בדיסקים מחורטים מסדרת DBA 4000 מסביב, רפידות של Project Mu B-force מאחורה, Ferodo DS-2500 מקדימה וצינורות שחוזים של Goodridge מסביב. אין שום סיבה שלא לאהוב את המכונית הזאת בנויה היטב בכל התחומים.





בחלק התחתון של הסיקור אנחנו נפרסם את כל הרשימה של השיפורים והתוספות. כפי שהזכרנו בתחילת הסיקור, האיבו הזאת מונעת ע"י 2.3 ל' BR סטייג' 3 סטרוקר קיט עם ראש מנוע BR סטייג' 3 ועוד כמה ממתקים של BR כגון בוכנות, טלטלים וקיט של מגדש טורבו BR3065 (גארט GT30R). כמו-כן קרסון הוסיף כמה דברים נחמדים נוספים לתא המנוע, כגון מכסה שסתומים טיטניום של ARC ופקקים תואמים, כפי שניתן לראות בתמונות.





בפנים הרכב נראה מדהים בדיוק כמו מבחוץ. זה כולל דברים כמו מושבי מרוץ Status Ring לנהג ולנוסע וסט חגורות/רתמות, גם של Status. אי אפשר לטעות עם ההגה של Nardi, הוא בקוטר 330 מ"מ בעל מבנה עמוק. את כל המידע הנחוץ אודות המכונית, קרטון מקבל מסט שעונים של Defi. אה, ואיך אפשר לא לאהוב את ידית ההילוכים מטיטניום של ARC? זה פשוט משתלב מצוין עם שאר המכונית, אתם לא חושבים?







הגענו לחלק הסקסי של המכונית, הצד החיצוני. הוא כולל המון חלקים של Rexpeed, כמו ליפ קדמי מקארבון, ספויילר אחורי, תוספות לחצאיות צד ולפגוש האחורי וכמובן המראות, כולם מקארבון. אפילו הפס "סנפירי כריש" מעל השמשה האחורית הוחלף באחד אחר, מתוצרת Vertex. כמו-כן יש עוד כמה פרטים קטנים כגון סמני צד, בקליות ומגני רוח. לקרסון יש טעם טוב והוא יודע לשים לב לפרטים הקטנים. אנחנו אהבנו, אין יותר מה להגיד.















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה