יום חמישי, 5 בינואר 2012

BMW Z3 - Sleek & Sexy


מתי בפעם האחרונה יצא לכם לראות Z3 כל-כך יפה ומיוחדת? אנחנו יכולים להגיד שעברו לפחות כמה חודשים. האחרונה שראינו אשר נראתה טוב הייתה מאירופה, מאוד דומה לזאת. Z3 היחידה מארה"ב שיכולה להשתוות לה הייתה שייכת ל-Fluid MotorUnion ממדינת אילינוי, אשר נבנתה לפני בערך שנה. אבל בואו נחזור לרכב המסוקר כאן, אשר שייך לבחור בשם Ziyaad. מכונית הקודמת של Ziyaad (גולף GTI דור 4) הייתה זאת שקירבה אותו לסצנת המכוניות, איתה הוא הופיע בכמה וכמה מפגשים בעבר. 





Ziyaad עשה עבודה מצוינת ושמר על ההמראה החיצוני נקי מכל תוספת מיותרת, פרט לספליטר קדמי קטן אך יעיל וגריל שחור. בפנים הרכב לעומת זאת, הוא הוסיף גלגל הגה המצופה זמש עם מערכת לשחרור מהיר ופיסטולט של משאבת דלק המשמש בתור ידית הילוכים. אין ספק שמדובר בפיצ'ר יצירתי בהחלט! 



הצורה בה הרכב הזה יושב משך את תשומת ליבנו הכי הרבה. ג'אנטים יפים אלה יוצר ע"י החברה בשם Image, והדגם הספציפי הזה נקרא HT בעל שלושה חלקים, במידה 17X8.5 מסביב וצמיגים במידות 205/40/17 ו-225/40/17 קדימה ואחורה, בהתאמה. המכונית מונמכת בעזרת סט קוילאוברים של Prosport עם קפיצים אחוריים בהזמנה אישית. טוב, אולי ה-Z הזאת לא מעיפה ניצוצות על ימין ועל שמאל עשהיא נוסעת (אם כי הכבישים באנגליה עושים את העבודה מצוין במקום הרכב), אבל לדעתינו היא יושבת פשוט מצוין! לבסוף, Ziyaad הוסיף פילטר אוויר אינבוקס כדי לאפשר למנוע 6 צילינדרים בטור בנפח 2.8 ל' M52 לנשום טוב יותר, במיוחד בטורים גבוהים. אל הפילטר הצטרפה צנרת פליטה בבניה עצמית אשר גם מוסיפה מעט כוח וגם מוסיפה המון צליל בריא למנוע. 



















מקור: StanceNation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה