יום שני, 30 בינואר 2012

Fresh & Clean BMW E30 in Atlanta


"מראה נקי" זה מונח יחסי, כך נראה. ישנה אפילו מחלוקת מסוימת לגבי מה בדיוק זה אומר. האם מדובר ביישום של טעם של הבעלים? האם זו המידה שהם שמרו על המכונית שלהם? האם זו שמירה על גישה פשטנית ומינימליסטית? מה שזה לא יהיה, ב.מ.וו E30 המדהימה הזאת בבעלותו של יליד ג'ורג'יה, ריאן סרמונט, מגלמת את כל האמור לעיל.





הצבע המקורי (כן כן, מקורי) זה מה שתופס את העין שלך קודם כל. היא נראית הכי קרובה לרעננות של המפעל, זה פשוט כמו להסתכל במראה עם ציפוי ורוד. הגרמנים קוראים לזה Calypsorot-Metallic, אנחנו קוראים לזה "יפה". אנחנו באמת מתכוונים לזה, הצבע הזה מדהים!



כמו שכל פרפקציוניסט יגיד לכם: חליפה מהודרת לא שווה כלום בלי נעליים מתאימות. ההצהרה הזאת עשויה להיות תלויה בהרבה פרמטרים. בכל מקרה, נראה לנו שכל אחד ואחד יסכים כי הגלגלים עושים את המכונית, ולא להפך. זאת הסיבה שמר' סרמונט לא הלך על הסט הסטנדרטי של קהילת ה-"אחי זה ב.מ.וו", שזה מסתכם בדרך כלל ב-BBS, כדי לקצר את תהליך של הבחירה. לא לא לא, אתם לא הבנתם את זה נכון. BBS ידועים איך לייצר יצירות אמנות ותוספות למכוניות. אבל מה שהיה צריך במקרה הזה, זה משהו לגמרי שונה כדי באמת להפוך את המכונית הזאת לבולטת בתוך המון. הפילוסופיה של המכונית הזאת היא לעשות דברים אחרת ועדיין לעשות אותם בטעם טוב. ובלי "נעליים" ראויות ומיוחדות, זו תהיה סתם עוד מכונית נקיה. אין צורך לשמר את הזן הזה במצב המקורי, בשביל זה יש מוזיאונים. 



בסופו של דבר, הבחירה נפלה על חישוקים בריטיים תוצרת Image Wheels, אשר סיפקו סט מיוחד 3 חלקים בהזמנה אישית של אחד העיצובים הקלאסיים שלהם - Billet 60. לא רק שהגלגלים נראים נהדר, הם גם מאוד פונקציונליים. הטורבינות שאתם רואים במרכז הג'אנטים נועדו למשוך את האוויר החם מהבלמים ולהפחית את הדעיכה שלהם בכ-25%. ואתם חשבתם שיש להם רק פנים יפות. עם המידה 16X9+10 הם אגרסיביים מספיק כדי לתפוס את תשומת הלב שלך ולהוציא ממך את ה"וואו", אבל יחד עם זאת הם לא מטורפים או מגוחכים שאי אפשר לנהוג עליהם. זכרו, המכונית הזאת היא דיילי.





בפנים הרכב, המושבים לבושים עדיין בריפוד שלהם מלפני 20 שנה. E30 היא מכונית זריזה להפליא, בעלת אחיזה נהדרת שתשמור אותך יציב בנתיב שלך וגם תעביר דרכך כמה כוחות G כשצריך ותפנק אותך אם אתה רק מסתובב בתוך העיר. שאר הפנים נשמר כל-כך טוב, אתה כמעט מרגיש צורך לחלוץ את הנעליים לפני הכניסה.



באשר לצד הספורטיבי שלה, הדגם הספציפי הזה הגיע עם כל התוספות המקוריות, מאוחר יותר במכונית הותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה. כדי לסחוט עוד קצת ביצועים מה-M20, בוצע ברכב שינוי תוכנת ניהול המנוע בעזרת תכנה של Turner Motorsports, מה שהוסיף עוד קצת פלפל למכונית. 



לחשוב מחוץ לקופסה ולנסות משהו שונה לא תמיד אומר שצריך לעשות משהו מטורף. לפעמים כל מה שנדרש הוא סט "טרי" של גלגלים ומכונית נקיה.

מקור: MotorMavens

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה