יום שני, 30 בינואר 2012

Impreza STI - Sexy in White


היום יש לנו עוד מכונית עם כמות מדויקת של מראה ופונקציונליות. היא שייכת לבחור בשם פיטר מקדונלד מדרום דקוטה. המכונית הזאת נראתה לראשונה כאשר תמונתה הועלתה לעמוד הפייסבוק של S:N ובעזרת חבר'ה של FOTOmotive יש לנו את האפשרות להעיף מבט מקרוב על ה-STI "לבן על לבן" הסקסית הזאת. פיטר רכש אותה חדשה דנדשה ונוצצת רק בשנה שעברה. מאז שהוא קיבל את המכונית שלו, הוא צבר לא רק אלפי קילומטרים, אלא גם השקיע אלפי דולרים בכל מיני חלקי אפטרמרקט. החל מגלגלים, מתלים וזרועות ועד לאגזוז, דאונפייפ ומזרקים. 






בראש ובראשונה ברצונינו לומר שאם אתה בוחר גלגלים ל-STI שלך, אתה לא יכול לטעות עם הדגם XD9 של Work. לא משנה כמה נפוץ הסט-אפ הזה יהיה, החישוקים האלה פשוט עושים את העבודה! ובכן, בחירתו של פיטר נפלה על Work XD9 במידה 18X10 עם אופסט 18 מסביב, אליהם הצטרפו צמיגי Falken במידה 225/40/18. ברגים אדומים מורחבים של Rays הם גם תוספת נחמדה לדעתינו. במובן מסוים, הם עושים עבודה נהדרת בכך שהם "שוברים" את המראה "לבן על לבן" של המכונית, מבלי להוות מטרד ויזואלי. כמו-כן פיטר בחר בסט קוילאוברים המפורסמים של BC וזרועות אחוריות של Cusco. אנחנו חייבים לומר שהפיטמנט שלו פשוט מצוין. מה דעתכם?





פיטר גם אומר שהוא מאוד נהנה לקחת את המכונית שלו לתחרויות Auto-X מדי פעם. המכונית שלו מגדרת כ-"רכב יומיומי ולוחם לסופ"ש", אז אל תחשבו שהיא "מלכת המוסך" או סתם מכונית תצוגה. אבל גם באירועים מוטוריים סטטיים פיטר לא הספיק לגרוף תארים על ימין ועל שמאל בשנה שעברה, אבל זה כבר אוף-טופיק. בואו נעיף מבט קצר על חלק מהתוספות החיצוניות. הבולטים ביותר במכוניתו הם ללא ספק הליפ הקדמי מקארבון Blacktop Aero ודיפיוזר אחורי  Blacktop Aero גם מקארבון. הוא המשיך עם הקארבון והוסיף עוד כמה דברים קטנים כגון תוספת לתא המטען ופתחי אוורור של ChargeSpeed בפגוש הקדמי.





אז מה יש מתחת למכסה מנוע, כי אתם כבר שואלים, נכון? הרכב עבר כיוונים ProTuned על E85 ומציג הספק של 334 כ"ס בגלגלים, הודות לאינטייק של AEM, דאונפייפ של Cobb וצנרת של Invidia Q300. כמו שאנחנו עושים בדרך כלל, גם כאן אנחנו מוסיפים רשימה מלאה של התוספות והשיפורים שיש על האימפרזה של פיטר. בעתיד הקרוב פיטר מתכוון לשדרג את הטורבו שלו ל-FPgreen ולהוסיף אינטרקולר חזית. עם איך שהמכונית נראית כיום, פיטר רוצה להוסיף ספויילר אחורי מקארבון ומכסה מנוע, מקארבון גם כן. כל הדברים הפשוטים (יחסית) האלה יהפכו את המכונית ליפה עוד יותר לדעתינו.





















רשימת התוספות והשיפורים:


Engine
Intake Silencer Delete
Perrin Radiator Shroud
Perrin Alternator Cover
TWM Short Shifter, Rear Stay & Front Stay Bushings
AEM Intake
Cobb AP
Cobb Downpipe
Invidia Q300 Catback
Grimmspeed Uppipe EWG with 38mm Tial Wastegate
Grimmspeed Air Oil Seperator
Grimmspeed 3 Port Boost Controller
Injector Dynamics 1000cc Injectors
Walbro 255 Fuel Pump
ProTuned On E85 at 334HP 377TQ



Exterior
Lamin-x Tail Light Over Lays
Lamin-x Fog Light Over Lays
R205 JDM Side Badges
Blacktop Aero Carbon Lip Kit
Blacktop Aero Rear Carbon Diffuser
Carbon Fiber Rear Hatch Trim
ChargeSpeed Carbon Front Bumper Vents
Grimmspeed License Pate Kit
Hella Super Tone Horns
2 Color LED Turn Signal Kit
LED License Plate Lights
Tinted Windows 15% all around with 35% Windshield.
Red Pinstriped Grill



Interior
Coachworks Shift Boot
Coachworks E Brake Boot
Prosports Boost, Oil Pressure & Oil Temp gauges
ATI Gauge Cluster
Clarion Touch Screen DVD
1 12in Memphis M Class Sub
Kicker 400.1 Amp
Custom Box and Install



Wheels/Brakes/Suspension
BC BN Series Coilovers
Cusco Rear Control Arms
Work XD9′s 18×10 +18 in White
Falken 512 tires (225/40/18)
Ray Red Extended Lug Nuts



מקור: StanceNation

תגובה 1: