יום חמישי, 5 בינואר 2012

It’s Called Camburr Mr. Officurr


בנויה עם סגנון ויהירות, אקורה TSX שנת 2004 של Patrick Inumerable היא בהחלט סוג של מכונית שאנחנו אוהבים להציג כאן ב-HolyManiacs. בעוד שכמה מחובבי הסצנה אוהבים להשיג מראה דומה בעזרת סט-אפ סטטי, פטריק העדיף להיכנס למשחק עם ה-TSX שלו בסגנון JDM עם מתלי אוויר. 





ישנן הטבות מסוימות בלחיות בפרל-סיטי, הוואי, וכבישים חלקים הם אחת מהן. אבל לא הבורות בכבישים בדרך לעבודה הן אלה ששכנעו את פטריק לעבור לאייר-רייד. פשוט נמאס לו לנווט כל פעם בדרך לחניית ביתו ולבחור זווית נכונה לכניסה, וגם נמאס לו לזגזג לפני פסי האטה כדי לא לשפשף את תחתית הרכב. לכן פטריק החליט להרים טלפון לפול ומארשל מ-ForjWorks כדי שאלה ימצאו פתרון יעיל ומעשי יותר עבורו כדי שהוא ימשיך לנסוע נמוך. 



עוד לפני שפטריק נפגש אפילו עם החבר'ה מ-ForjWorks, הוא ידע שימי הקוילאוברים, הכוללים הרמת מכונית לניעות יומיומיות והורדתה לרצפה למפגשים, יהיו נחלת העבר. קיט מלא של Air Runner הותקן ב-TSX, יחד עם השעונים הנחוצים וצינורות מלוטשים. בנוסף הותקנה ערכת קאמבר אחורי של Ingalls וסטראט קדמי תחתון של K-Sport.





מה שהופך את ה-TSX הזאת למיוחדת זה כל הדברים הקטנים, הן בתוך והן מחוץ למכונית. טונות של חלקי Mugen שכוללים ליפ קדמי וגריל, שחותמים את העסק ומחמיאים למכסה מנוע ובגאז' מקארבון תוצרת VIS, שבקושי מורגשים. 




לסט חישוקים הזה מדגם Varianza T1 של Work ישנו תפקיד מיוחד במראה של הרכב של פטריק. לא לעתים קרובות אתם רואים פיטמנט כל-כך חזק ואגרסיבי של גלגלים, וזה חלק מהסיבה שהאקורה הזאת בולטת מהשאר. ג'אנטים קדמיים במידה 18X9.5 עם אופסט 13 יושבים באותו הקו (פלאש) עם הכנף כשפטריק משחרר את האוויר מהמערכת ואילו הג'אנטים המפלצתיים מאחור במידה 18X10 עם אופסט 6 מופנים בזווית מספקת כדי להיעלם חלקית בתוך הכנף האחורית. אין ספק שפטריק היה עובר גהינום אם הוא היה רוצה להגיע לפיטמנט חולני כזה עם סט קוילאוברים הישנים, אבל אייר-רייד באמת יכול לעשות ניסים.






מקור: Airsociety

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה