יום שישי, 6 בינואר 2012

I Just Like Pretty Cars


"זה מחריד!! אני רוצה את זה!!!" לרוב הבנות אכפת רק מדברים יפים וקרול תלן אינה יוצאת דופן. מה שהופך את קרול לייחודית מרוב הבנות זה שהיא מיד רואה את הפוטנציאל ונהנית מהרפתקה של בניית מכונית יפה. כשקליי האנדלי מ-S:W שהה בסיאטל בתקופת ההתמחות שלו, הוא רכש ליומיום פולקסוואגן גולף GL נקיה שנת 92 מסבתא אחת. בהתחלה היו לו מחשבות מלוכלכות להפוך אותה לרכב מסלול אחרי שרכב נוסף שלו יהיה גמור. אחרי שקרול שמעה על זה, כל מה שהיה נדרש זה SMS שאמר: "אני רוצה את זה!". מיד לאחר מכן היא וכמה חברים רכשו כרטיסי טיסה מיוסטון כדי להגיע לסיאטל ולאסוף את הגולף. אחרי שהיא ראתה את המכונית היא מיד התאהבה בה והזמינה קוילאבורים של FK עוד בהיותה בסיאטל, כדי לקבל אותם ביוסטון. נסיעה הביתה שארכה 52 שעות ו-2600 מייל הייתה בלתי נשכחת ומלאת חוויות.





לאחר חזרה לטקסס, לא לקח הרבה זמן לפני שהקוילאוברים הותקנו, בנוסף לסט של BBS RM במידות 15X8 ו-15X8.5. קרול הוסיפה לחישוקים הקלאסיים טוויסט משלה בצורת צביעת החלקים המרכזיים שלהם בגוון שזיף סגול, אשר הפך במהירות לצבע "המבטא" של המכונית. לאחר מכן הגיע סט של מושבי Recaro חשמליים, אליהם התווספה רקמה עם הלוגו בגוון סגול (כמובן). סגול מופיע גם במסגרת של הגריל ללא סמל שהחליף את המקורי, באדיבותם של Dorbritz Designs. זה היה רק עניין של זמן לפני שמכונית קומפקטית וחסכונית הזאת זכתה ליחידת כוח VR6 בנפח 2.8 ל' עם 165 כ"ס, אותה היינו מצפים לראות בתוך האוטו עוד כשהוא יצא מהמפעל. צליל המפלט הוגבר בעזרת צנרת פליטה של Techtonic’s Tuning, אשר יצרה תהודה בלתי נשכחת, אותה אפשר להשוות רק לשאגות של אריות בזמן ייחום.



קיץ שהגיע לאחר סיום הלימודים במכללה היה לוהט ואכזרי ול-MK2 לא היה מזגן. יש רק דבר אחד שקרול יכלה לעשות עם החיים החדשים שלה והאחריות שהגיעה בתחילת הקריירה החדשה שלה, וזה היה לקנות מכונית חדשה. היא לא רצתה לקנות מה שילדה ממוצעת בגיל 21 הייתה קונה, אמרנו לכם - קרול היא ילדה ייחודית. היו לה חלומות גדולים, וכפי שניתן לראות מה-MK2 שלה, היא הייתה גם מסוגלת לממש אותן. הבאה בתור הייתה ג'טה ספורטווגן שחורה (JSW) וקרול תכננה לבנות אותה נכון מהתחלה. דרו מ-Dorbritz Designs הופיע שוב עם התקנת ניהול של Ride pro e3, מתלים Airlift XL מקדימה ובולמי Bilstein עם כריות אוויר מאחורה. כמו תמיד, דרו הטביע את חותמו בהתקנת מיכלי אוויר מעוצבים בהזמנה אישית. 



למרות ששתי המכוניות של קרול היו כשרות לנהיגה בכבישים, היא עדיין לא הייתה מרוצה. "פגוש המלוכלך" של הגולף היה תקוע אצלה כמו עצם בגרון, ועל הדרך היא רצתה לצבוע מחדש את כל הרכב. בהזדמנות זאת היא החליטה לגלח ולהחליק כמה פרטים "מיותרים", כגון מנורות צד, אנטנה ומגב אחורי. באביב של 2011, ה-MK2 הייתה בשיא פריחתה ועם תוכניות עתידיות רבות, כאשר הטרגדיה פגעה ושיבשה את הכל.





במהלך נסיעה בשיירה לאחד המפגשים החודשיים של קהילת חובבי פולקסוואגן/אאודי, הגולף של קרול נפגעה מנהג משתולל שהתעלם מחוקי תנועה ושאר משתמשי הדרך וגרם לרכב של קרול להסתחרר בין הנתיבים במהירות של 70+ מייל לשעה. מכונית שעזרה ליצור חברויות רבות נהרסה בתוך כמה שניות, בעוד רבים מחבריה הקרובים צופים חסרי אונים אחרי המתרחש כשהם נסעו מאחוריה. התאונה לא השאירה חלק באוטו שלא נפגע, אך למזלה של קרול היא יצאה ללא פגע (יחסית): עם יד שבורה, שפתיים נפוחות ולב שבור.





אמנם זאת הייתה מכה קשה עבורה, אבל קרול עדיין לא הייתה מוכנה לוותר על מכוניות. עם סט חדש של OZ Futura ביד, היא מיד חזרה למשחק לקראת מסע ל-Helen, ג'ורג'יה, לאירוע ה-Southern Worthersee. טיול בכבישים עם כמה חברים, עם כמה מכוניות, מסיבות ב-Helendorf וסוף שבוע ארוך מחוץ לעיר עושים בדיוק את מה שקרול הייתה צריכה אחרי אובדן כה גדול. מכיוון שהפגיעה ב-MK2 הייתה כל-כך קשה, היה פשוט בלתי אפשרי לשפץ אותה כדי להביא אותה למצב נורמלי, אבל קרול הייתה מלאת אמביציות ולכן היא החליטה שהגיע הזמן לפרוייקט חדש. למרות שמכונית-פרוייקט החדשה שלה לא הכי יפה כרגע, אנחנו (כמו גם רבים אחרים) נשמח לראות מה קרול תעשה איתה ומה תעשה החברות החדשה שלה עם פולקסוואגן קאדי MK1.





מקור: Stanceworks

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה